Gdzie lepiej nie podrywać kobiet? |Triki i teksty na podryw #94

Dlaczego powstał ten artykuł?

Z prostego powodu. Wielu facetów albo za bardzo utrudnia sobie podryw, albo za bardzo ułatwia. Zawsze jestem za tym, aby wszystko jak najbardziej ułatwiać, ale czasami ułatwianie odbywa się kosztem bardzo powolnego nabywania umiejętności, czego nie propaguje. Np. podchodzenie tylko do kobiet, które przytrzymały kontakt wzrokowy lub uśmiechnęły się do nas. To z góry uniemożliwia szybki rozwój, bo 2 podejścia w tygodniu do obcych kobiet. to zdecydowanie za mało, żeby czegoś się nauczyć. Takiego działania nie popieram.

ŁATWA I SZYBKI PODRYW

Zawsze chcę aby mój kursant nabywał bardzo szybko duże umiejętności jak najmniejszym kosztem psychicznym. Dlatego właśnie początkującym facetom, którzy zaczynają naukę podrywu, polecam jak największe ułatwianie sobie sprawy i podrywanie w odpowiednich dla nich miejscach.

Podrywać można wszędzie tam gdzie są kobiety. Jednak nie wszystkie miejsca są takie same. Podryw w bardzo głośnym miejscu w klubie będzie dużo trudniejszy niż podryw w miejscu cichszym, w tym samym klubie. Poderwanie dziewczyny która ma 2 minuty do pociągu jest o  wiele trudniejsze niż poderwanie kobiety, która od 20 minut ogląda bluzkę w sklepie. 

Takich trudnych i łatwych miejsc jest bardzo dużo. Dla Ciebie jeśli chcesz podrywać i dostawać jak najmniej zlewek ważne jest tylko te kilka miejsc które opiszę poniżej.

1. Internet

Portale randkowe, facebook, wszelkie aplikacje typu tinder są na pewno bardzo dobrym pomysłem. Ważne jest, żebyś zrobił dobre fotki, ogarnął dobrze profil i po prostu piszesz do kobiet. Nie musisz przyjmować na klatę wielu zlewek, bo co najwyżej kobieta może Ci nie odpisać.  Portale randkowe i aplikacje do randkowania to miejsca w których bez dwóch zdań będzie Ci najłatwiej. Nawet nie musisz wychodzić z domu, żeby umówić się na radnkę z nową kobietą. Odchodzi cały strach przed podejściem i lęki z przełamaniem się.

2. Sklepy w galeriach handlowych i miejsca w których kobieta ma wiele czasu (kawiarnie, restauracje, kurorty na wakacjach itp.)

Tutaj już oczywiście dochodzą pewne lęki przed podejściem i koszt psychiczny jest większy niż przy uderzaniu palcami w klawiaturę, bo przecież kobieta może Cię olać, ale niektórzy nie są zwolennikami wirtualnego poznawania się i to dla nich jest ten punkt. Ja dzisiaj wolę kontakt na żywo i podryw w realu, ale sam kiedyś sporo działałem podrywając online i było to bajecznie proste.

3. Bary i ciche kluby

Kluby mają dwie ogromne zalety. Pierwszą: jest tam masa ładnych kobiet. Bywa, że w klubie jest 50, albo i więcej całkiem pięknych dziewczyn, a więc masz ogromną możliwość działania i szansę na sukces nawet jeśli jesteś mega kiepski w rozmowie. Drugą: kobiety przychodzą do klubu poznać faceta i kiedy robi się już późno, a noc zbliża się ku końcowi, to możesz trafić na bardzo otwarte kobiety, które szukają desperacko seksu – nie będą to oczywiście modelki, ale bywa, że można przespać się z naprawdę ładną kobietą, nie umiejąc podrywać prawie w ogóle. W takich sytuacjach kluczem do sukcesu jest zdecydowanie i ogromna pewność siebie. 

Pamiętaj, że jeśli chcesz mieć łatwiej wybieraj kluby ciche takie, w których można normalnie porozmawiać bez zbytniego krzyczenia. Jeśli często słyszysz od kobiety słowa: „co powiedziałeś? nie słyszałam” to znaczy, że albo musisz mówić głośniej, albo zmienić klub na bardziej cichy.

Oto 3 miejsca, w których powinieneś podrywać, jeśli chcesz mieć szybko sukcesy z kobietami. Nie utrudniaj sobie na początku zbyt mocno, bo się zniechęcisz. Początkowe sukcesy dają motywacje do dalszej nauki. Wybieraj łatwe miejsca.


Naucz się skutecznie podrywać piękne kobiety.

KLIKNIJ I ZOBACZ