3 najlepsze komplementy dla dziewczyny

Komplementy-dla-dziewczyny
Na etapie poznawania się z kobietą, są różne momenty, w których jedne komplementy będą działały mocno i kobieta będzie pod wrażeniem, a inne w ogóle nie będą działały i zepsują całą pozytywną atmosferę.

Wielu facetów zupełnie nie ma pojęcia, kiedy i jaki komplement zadziała mocno i się sprawdzi. Kolorowe gazety, różne fora internetowe, a nawet kobiety, często radzą facetom, żeby podczas podrywu komplementowali dziewczynę, kupowali jej kwiaty i okazywali zainteresowanie.

Powiem Ci dzisiaj jak to jest z tymi komplementami. Jak one dokładnie działają i przede wszystkim – kiedy dokładnie je mówić, żeby nie popełnić błędu i nie zepsuć relacji z kobietą.

Nie będę tłumaczył czym jest komplement, zakładam, że wiesz, przejdę od razu do tego, kiedy warto komplementować. 

Komplementy dla dziewczyny | Schemat przeciętnego faceta:

Komplement-dla-dziewczyny

Facet podchodzi do kobiety, albo pisze do niej na portalu randkowym jakiś tekst na początek, następnie kobieta odpisuje kilkoma słowami, nie wnosząc nic do rozmowy. Facet nie ma do czego się odnieść, nie wie co powiedzieć, więc zadaje proste pytanie typu: „czym się zajmujesz, gdzie studiujesz, jak leci, itp.”.

W tym momencie część dziewczyn się urywa i odchodzi albo nie odpisuje, druga część jest bardziej wytrwała i odpowiada na pytanie znów bardzo prosto typu: „jestem spedytorką, prawniczką, studiuje medycynę, itp.”. 

Jak widzisz, dziewczyna nic nie wnosi do rozmowy, tylko biernie odpowiada na pytanie. Wtedy facet wpada na genialny pomysł, żeby powiedzieć/napisać komplement dla tej dziewczyny i mówi/pisze coś w stylu: „tak w ogóle bardzo ładnie wyglądasz, masz bardzo ładne oczy, nogi, sukienkę, itp.”

Dziewczyna zmieszana mówi: „dziękuję” i myśli o tym, żeby jak najszybciej się zmyć i odejść lub po prostu przestaje odpisywać, jeśli dzieje się to na portalu randkowym. 

Zauważ, że przeciętny facet mówi komplement, tylko dlatego, aby zapełnić jakoś rozmowę. Facet ten zupełnie nie ma planu, nie wie jak rozmawiać z kobietą. 

Komplementy dla dziewczyny Schemat faceta bardziej ogarniętego:

Komplement-dla-dziewczyny

Facet podchodzi do kobiety, mówi tekst na rozpoczęcie. Najczęściej komentuje sposób ubioru lub zauważa coś oryginalnego w kobiecie i to komentuje. 

Kobieta zmieszana odpowiada biernie kilkoma słowami, albo jednym słowem, tak samo jak w przypadku pierwszym. Nie zna tego faceta, więc zachowuje się biernie – to jest normalne.

Następnie ogarnięty facet, nie robi tego błędu i nie zadaje głupiego pytania: „co robisz, czym się zajmujesz, gdzie studiujesz”, ale próbuje rozluźnić atmosferę jakimś śmiesznym tekstem.

Załóżmy, że facet poznaje kobietę w galerii handlowej, rzuca tekst na rozpoczęcie rozmowy, a po chwili, z szerokim uśmiechem na twarzy, mówi np.

„Ja właśnie idę kupić kurtkę na zimę, bo ostatnią zjadły mi myszy :)”

Kobieta, która jest zupełnie obca, nagle zaczyna się delikatnie uśmiechać. Facetowi udało się odrobinę rozluźnić atmosferę i teraz wie, że jest dobry moment na komplement, więc mówi komplement, który pasuje do danej sytuacji:

Wow, masz bardzo ładny uśmiech, kiedy do Ciebie podszedłem chwilę temu, wydawałaś się zdziwiona i lekko przestraszona, a teraz się uśmiechasz, to mi mówi, że jesteś bardzo pozytywną i sympatyczną kobietą, a to bardzo mi się podoba, jestem Michał, a Ty?”

Widzisz różnicę?

Ten facet skomplementował dziewczynę za uśmiech, dlatego, że ona chwile wcześniej się uśmiechnęła. Ten komplement był sytuacyjny.

CZYTELNIKU! MAM DLA CIEBIE PREZENT

KSIĄŻKA ZA DARMO

 

CHCĘ KSIĄŻKĘ ZA DARMO ›

Czy komplementy na temat wyglądu nie mają sensu?

Wiele kobiet mówi, że warto komplementować wygląd innych kobiet, ale wiele kobiet, tak naprawdę, nie rozumie i nie precyzuje swoich rad.  Już tłumaczę o co chodzi i dlaczego rady kobiet są najczęściej zupełnie bez sensu.

Komplementy na temat wyglądu są świetne jeśli już jesteś z kobietą w związku. Mówiąc komplement do swojej dziewczyny:

„Marta, ale ty masz piękne ciało, nogi i tyłem, mmmniam”

Sprawiasz, że Twoja dziewczyna lubi Cię jeszcze bardziej i czuje się doceniona przez Ciebie. 

Jednak te same słowa, do dziewczyny, którą akurat podrywasz i ona jeszcze zupełnie Cię nie zna, są strzałem w kolano i źle o Tobie świadczą.

Kobiety często radząc facetom, nie potrafią postawić się w ich sytuacji. Zakładają, że podrywana kobieta już faceta bardzo lubi. Niestety w praktyce, rzadko jest tak, że kobieta, którą będziesz podrywał, od początku będzie Cię bardzo lubiła.

Najczęściej obca kobieta będzie miała do Ciebie stosunek obojętny. Będzie myślała sobie: „Nie wiem czy on jest fajny, dam mu chwilę, pogadam z nim i się przekonam”.

Tak więc dochodzimy do kolejnego ważnego punktu.

Komplementy dla dziewczyny powinny być wprost proporcjonalne do aktualnego zainteresowania

Jeśli kobieta zupełnie Cię ignoruje, a Ty mówisz jej komplement, to ona przestaje Cię traktować poważnie, jako faceta z którym mogłaby być.

Komplementowanie to sztuka, która wymaga wyczucia. Jeśli kobieta jest Tobą lekko zainteresowana, to komplement w jej stronę, nie powinien być bezpośredni i ostry, ale subtelny i dopasowany do sytuacji.

PRZYKŁADY KOMPLEMENTÓW:

Dziewczyna Cię bardzo lubi, przytula się do Ciebie, całuje się z Tobą, Komplement, który będzie dopasowany:

„Twoje usta są cudowne, mógłbym je całować godzinami i jednocześnie dotykać Twoje idealne ciało”

Dziewczyna nie zna Cię, ale z Tobą rozmawia, więc jest troszeczkę zaciekawiona lub odrobinę zainteresowana. Komplement dopasowany:

„Wydajesz się bardzo sympatyczną kobietę, coś mi mówi, że jesteś pozytywną osobą i na dodatek masz coś do powiedzenia w życiu, a ja to sobie cenię u kobiet.”

Komplementy dla dziewczyny z którą jesteś na randce

Omówiliśmy powyżej 2 przypadki. Pierwszy, kiedy kobieta jest Tobą mocno zainteresowana i drugi, kiedy kobieta jest Tobą tylko delikatnie zainteresowana, albo chociaż zaciekawiona.

Teraz przejdźmy do komplementów na randce.

Kiedy kobieta jest już z Tobą na randce, to znaczy, że skoro na nią przyszła, to jest Tobą już trochę zainteresowana. 

Na randce kobiety najczęściej same pomagają prowadzić rozmowę, same opowiadają o sobie i zadają Ci pytania.

Rozmawiacie, a co za tym idzie, masz więcej informacji na temat danej kobiety. To daje Ci większą gammę możliwości komplementów dla dziewczyny.

Bardzo ważne jest, aby na randce komplementować to co dla kobiety jest ważne.

PRZYKŁADY KOMPLEMENTÓW NA RANDCE:

Jeśli ona mówi, że jej pasją są rolki, to powiedz: 

„bardzo mi się w Tobie to podoba, że masz swoje zainteresowania i że tak z emocjami mówisz o rolkach, to mi mówi, że jesteś kobietą, która żyje pasją, a ja to lubię u kobiet”

Kiedy ona mówi, że chodzi na jogę:

„To naprawdę mnie fascynuje, bo to znaczy, że musisz być kobietą, która dba o swoją duchowość i wewnętrzną energię. Wkurza mnie czasami to, że dużo ludzi pała do innych jadem i negatywnymi emocjami, albo nie potrafi się rozluźnić. Też lubię jogę, pozawala ona wyluzować, odprężyć się i uspokoić emocje”

Kiedy ona mówi o tym, że łączy pracę ze studiami: 

„Wow, naprawdę mi imponujesz, to bardzo trudne połączyć naukę z pracą, wiem, bo sam to przerabiałem. Większość osób żyje na garnuszku rodziców, podoba mi się w Tobie ambicja i samodzielność”

Widzisz mechanizm odpowiednich komplementów dla dziewczyny?

Chodzi o to, aby doceniać w niej unikalne cechy, a nie komplementować, tak jak inni, tylko wygląd. Zauważ, że te komplementy są dopasowane do tego co kobieta mówi o sobie, a nie klepanymi frazami. 

Kiedy mówisz taki sytuacyjny komplement, to kobieta czuje, że mówisz go szczerze, a nie że przeczytałeś w Internecie jakiś tekst na podryw i teraz go recytujesz. 

Bardzo ważne jest to, aby powstrzymać się od komplementowania wyglądu, bo to prawie nigdy nie działa podczas podrywania kobiety. Milion razy bardziej skuteczne jest, kiedy komplementujesz kobietę za jej cechy charakteru, podejście do życia, pasje.

Im ładniejsza kobieta tym komplementy na temat wyglądu będą mniej skuteczne.

Ja nigdy nie komplementuje wyglądu bardzo ładnej kobiety, dopóki nie jestem na 100% pewien, że ona już mnie bardzo lubi. 

Komplement jest elementem układanki, a nie całą układanką

Wielu facetów zapomina, że jeden tekst, jeden komplement to tylko kilka puzzli w całej układance, czyli podrywie tej dziewczyny.

Część facetów mówi komplement i czeka na reakcje dziewczyny. Myślą oni, że nagle ta kobieta rzuci się na mich i zacznie się namiętnie całować, albo nagle zacznie aktywnie uczestniczyć w rozmowie.

Nie, tak się nie stanie od jednego tekstu.

W drugą stronę, komplement nie jest czymś co ma zapchać rozmowę. Kiedy nie masz co powiedzieć, jest cisza w rozmowie, to nie jest to dobry moment na komplement.

Wtedy dużo lepiej zacząć żartować i z szerokim uśmiechem na twarzy powiedzieć na przykład tekst:

„Wiesz co Kasia… wiele osób boi się ciszy w rozmowie, bo jest krępująca. Te osoby chyba mają rację, ona jest trochę krępująca, ale z drugiej strony, ma ona w sobie coś ciekawego i unikalnego, nie sądzisz? Myślę że buduje pewne napięcie i jest na swój sposób fajna, jednak pewnie zgodzisz się ze mną, że kiedy trwa zbyt długo, to robi się trochę dziwnie… Więc powiedz mi co dzisiaj jadłaś na śniadanie, żeby przerwać ten niekomfortowy moment 🙂 „

Jeśli komplement ma zadziałać prawidłowo to musi on być dopasowany do rozmowy i być spójny z nią. Nie może zostać rzucony przypadkowo, kiedy nastąpiła cisza.

To tyle w temacie: „Komplementy dla dziewczyny”.

Polecane też wpisy ↓

Oceń artykuł 🙂 



Każdy komentarz to dla mnie dawka motywacji, więc miło będzie, kiedy pokusisz się o komentarz. Uwielbiam merytoryczne dyskusje z moimi czytelnikami, więc jeśli masz jakieś pytanie lub po prostu podobała Ci się treść, to śmiało, daj mi znać :)

Pamiętaj, że komentujesz całkowicie anonimowo!

12 thoughts on “3 najlepsze komplementy dla dziewczyny”

  1. Artykuł samo mięcho, świetna robota, chyba również popełniałem ten blad i traktowalem komplementy jako wypenienie pustki i ciszy w rozmowie. Musze nad tym popracowac.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *