Jak zagadać do dziewczyny na FB?

Jak-zagadać-do-dziewczyny-na-FB

Facebook, to serwis społecznościowy, na którym ludzie dzielą się historiami ze swojego życia oraz tworzą grupy znajomych. Facebook to nie jest portal randkowy, którego przeznaczeniem jest poznawania się ludzi. To raczej coś w rodzaju pamiętnika. Każdy na Facebooku ma swój “pamiętnik”, który wypełnia.

Jeśli Facebook nie jest portalem randkowym, jeśli jego przeznaczeniem nie jest to, aby dwoje osób poznało się, to pytanie brzmi:

Czytaj dalej →

Jak się umówić kiedy kobieta ciągle odmawia? cz.1

kobieta-odmawia-odwołuje-spotkania

Kobieta ma wiele obiekcji, odmawia spotkania, cały czas je przekłada… Brzmi znajomo?

Poznaję ciągle kobiety w klubie, w dzień, w internecie i bywają przypadki, kiedy podchodzę do kobiety, przeprowadzam ciekawą rozmowę, biorę numer telefonu lub FB, a potem piszę smsy, proponuję spotkanie, a kobieta nie chce podjąć tego ostatniego kroku  czyli przyjść na randkę.

Ciągle odmawia.

Jeśli zdarza Ci się to bardzo często, to ewidentnie coś psujesz w rozmowie albo w podejściu. Czytaj dalej →

Dziewczyna nie odpisuje na fb [Instrukcja co robić]

co-robic-kiedy-dziewczyna-nie-odpisuje-na-fb
Chyba każdy facet doświadczył tego, że kobieta na FB w pewnym momencie rozmowy przestaje odpisywać.

Wziąłeś od dziewczyny kontakt FB, albo zaprosiłeś ją do znajomych, zacząłeś do niej pisać i chciałeś się z nią umówić, aż tu nagle ona przestała odpisywać. W tym artykule wyjaśnię Ci dlaczego tak się dzieje i jak sprawić, aby dziewczyna zaczęła odpisywać i chciała się z Tobą spotykać.
Czytaj dalej →

Z Tindera to tylko kobiety na rucha**e?

Tinder-ruchanie

Czy słyszałeś gdzieś, że Tinder to miejsce w którym poznaje się osoby tylko do seksu?

Jeśli nie, to wystarczy wejść na pierwszy lepszy wpis w Internecie, na temat Tindera i przeczytać komentarze. Myślę, że czas skomentować te bzdury i wyjaśnić dlaczego ludzie tak piszą.

Tak naprawdę większość osób ma takie zdanie na temat Tindera. Ciągle słyszę: “Tinder to miejsce ludzi chcących tylko seksu” i co ciekawe…

Czytaj dalej →

Jak działa algorytm Tindera – Bądź sprytniejszy!

Jeśli wiesz już dlaczego warto mieć Tindera oraz wiesz jak zainstalować Tindera u siebie, to dzisiaj dowiesz się jak być sprytniejszym niż większość facetów i skuteczniej podrywać na Tinderze.

Aby zrozumieć jak działa Tinder, to należy zrozumieć, że Tinder to biznes. To nie jest organizacja charytatywna, która pomaga za darmo umawiać się z kobietami. Ta firma płaci podatki, ma sztab ludzi, którzy ciągle pracują nad doskonaleniem aplikacji.

Czytaj dalej →

Jak poderwać dziewczynę? [Sprawdzone Porady]

Czy zastanawiałeś się kiedyś czy jest jakiś zestaw zasad, który odpowiada za sukcesy z kobietami i sprawdza się w ogromnej większości przypadków?

Wiele osób mówi, że kobiet nie da się zrozumieć i nie ma zbioru czynników, prawidłowości, które odpowiadają za udany podryw. Inni mówią, że liczy się tylko dobry wygląd i zasobny portfel. Tak naprawdę wszyscy mają trochę racji i jednocześnie bardzo się mylą. Ostatnich 8 lat obserwacji i własnych doświadczeń pozwoliło mi dojść do wniosku:

Facet, który odnosi sukcesy z kobietami stosuje się do poniższych zasad: Czytaj dalej →

Dlaczego ona nie odpisuje?

dziewczyna-nie-odpisuje

Podszedłeś do niej, być może byłeś na randce lub kilku, aż nagle ona przestaje odpisywać? No cóż…

Samo życie. Chyba każdy facet przeżył podobny scenariusz. Postanowiłem, że zbiorę wszystko do kupy i oto powstał materiał, w którym w punktach opisuję przyczyny tego, dlaczego dziewczyna Ci nie odpisuje.

Czytaj dalej →

Kobiety oszustki, oszustwa i oszuści na portalach randkowych

Czy wiesz, że na portalach randkowych jest masa kobiet oszustek? Często bardzo trudno rozpoznać czy dana kobieta jest zainteresowana normalną relację, czy może chodzi jej tylko o Twoje pieniądze. Dlatego w tym wyłożę Ci, na co powinieneś zwracać uwagę, aby szybko rozpoznać oszustki na portalach randkowych. Czytaj dalej →

Teksty na podryw dziewczyny [BAZA TEKSTÓW]

teksty-na-podryw-dziewczyny

! WAŻNE ! Na końcu artykułu zamieściłem bezpłatny ebook z bazą moich tekstów na podryw, ale zanim go odbierzesz przeczytaj ten artykuł, ponieważ są tutaj informacje, których w ebooku nie ma.

Odpowiedni tekst na podryw, dobrze powiedziany, może zdziałać cuda. Zanim jednak zaczniesz czytać przykłady, musisz wiedzieć o 2 największych błędach jakie popełniają faceci, kiedy mówią do kobiet wcześniej wyczytane teksty na podryw.

Czytaj dalej →

Badanie zdjęć na Tinderze – szczegóły i analiza

badania-zdjęcia-tinder

Przygotowanie badania i strategia podrywu na Tinderze

Na portalach randkowych przebywa aktualnie ponad pół miliona facetów. To znaczy, że każdy facet ma ogromną konkurencję. Dalej, to znaczy, że jest ogromna potrzeba, żeby wyróżnić się i przebić.

Tak naprawdę Ci faceci, którzy mają świetnie zrobione profile, mają dostęp do największego kawałka tortu, mają największy wybór wśród kobiet. Czytaj dalej →

Jak się poznaliście?- Przez internet…

poznalismy-sie-przez-internet

Czy miałeś tak, że poznałeś kobietę przez Internet – na tinderze, portalu randkowym, a potem znajomi zapytali się Was: “gdzie się poznaliście” i zapadła głęboka cisza?

Ciągle zauważam, że wiele osób, ma problem ze szczerym przyznaniem, że ich związek powstał, dzięki portalowi randkowemu. I to nie tylko faceci, a nawet częściej kobiety, mają tego typu myślenie.

Czytaj dalej →

Nie mam dziewczyny? Co robić?

nie-mam-dziewczyny

Każdy facet nie miał kiedyś dziewczyny – to najnormalniejsza rzecz po Słońcem. Jeśli chcesz mieć dziewczynę, ale masz problem żeby sobie ją znaleźć, to ten artykuł będzie Ci bardzo pomocny. Zaczynajmy…

Czytaj dalej →

Dlaczego musisz mieć Tindera lub portal randkowy?

Na wstępie zaznaczam, że ten artykuł nie jest sponsorowany, Tinder nie zapłacił mi za napisanie go. Napisałem go ponieważ uważam, że facet, który nie ma konta na Tinderze, a szuka sobie dziewczyny lub po prostu przygód z kobietami bardzo, ale to bardzo dużo traci. Zaczynajmy.

Czytaj dalej →

Gdzie zabrać dziewczynę na randkę i uniknąć nieprzyjemności?

Zastanawiasz się gdzie zabrać dziewczynę na randkę i mieć największe szanse powodzenia? Dobrze trafiłeś, ten artykuł pomoże Ci wybrać odpowiednie miejsce.

Na początku przedstawię ci 3 wykresy, te wykresy świetnie zobrazują Ci w jakich miejscach najłatwiej poderwać dziewczynę. Wykresy są 3 ponieważ, każdy wykres dotyczy innego stopnia zaawansowania w prowadzeniu rozmowy z kobietą.

W inne miejsca lepiej zabrać dziewczynę jeśli to Twoja pierwsza randka w Twoim życiu, a w jeszcze inne kiedy nie stresujesz się zbytnio i potrafisz na luzie rozmawiać z dziewczyną. Zaczniemy od określenia poziomu początkującego. Pamiętaj, że to nic złego jeśli jesteś na początkującym poziomie, każdy na nim kiedyś był, to całkowicie naturalne.

Czytaj dalej →

Jak się umówić kiedy kobieta ciągle odmawia? cz.2

kobieta-odwołuje-spotkania-cz2

Jeśli jeszcze nie przeczytałeś pierwszej części tego artykułu, to znajdziesz go tutaj:

Ja się umówić, kiedy kobieta ciągle odmawia? cz.1 – kliknij tutaj →

Siej i zbieraj plon

Dzisiaj poznasz bardzo ciekawą technikę, które zwiększa szanse na to, że umówisz się z kobietą, która ma różne obiekcje przed spotkanie z Tobą. Jest to druga część z tej serii.

Techniką tą jest zasiewanie. To znaczy, że zanim naprawdę zaproponujesz spotkanie, to po prostu tworzysz w wyobraźni kobiety wizję waszego spotkania.

Czytaj dalej →

Mój kursant i smsy, które zdobyły mu dziewczynę

kursant-i-smsy-ktore-zdobyły-dziewczynę

Podczas ostatniego coachingu mój kursant wziął numer od dziewczyny i bardzo się cieszył. Po powrocie do domu napisał do mnie: “Bartek, co jej napisać?”.

Po wymianie kilku wiadomości, podrzuciłem mu wiadomość, która była propozycją umówienia się na randkę. Kiedy weźmiesz numer od dziewczyny, szczególnie ważny jest etap smsowania. Bardzo wielu facetów właśnie na tym etapie traci masę kobiet.

Wracając do mojego kursanta…

Dziewczyna zgodziła się na spotkanie, ale zaproponowała inny termin niż MY podaliśmy w wiadomości. Zawsze z kursantem robię tak, że kiedy dziewczyna pisze smsa, to on wysyła mi jej wiadomości i daje swoją propozycję kolejnego smsa.

Ja czytam jego propozycje, jeśli są tam błędy omawiam je, a potem tworzę poprawną wiadomość, którą mój kursant wysyła do dziewczyny.

Dziewczyna napisała, że ten termin jej nie pasuje i podała inny, a mój kursant napisał do mnie wiadomość, która brzmiała tak: „Bartek, napisać jej, że jednak spotkamy się w moim terminie, żeby było po mojemu, czy zgodzić się na jej termin?”.

Oczywiście, w żadnym wypadku to pytanie nie jest głupie i bardzo cieszę się, że je zadał. W ogóle w podrywie nie ma głupich pytań. Wkurza mnie jak kursant nie pyta się i pisze z dziewczyną sam, po czym psuje całą sytuację i traci kobietę.

Chcę w tym artykule wyjaśnić dlaczego tok myślenia, którym szedł mój kursant jest błędny.

Czytaj dalej →

Jak założyć konto na Sympatii? [Na telefon]

jak-zalozyc-konto-na-sympati-telefon
1. Załóż nowego maila

Portale randkowe wysyłają masę maili i spamu, dlatego najlepiej nie podawaj swojego maila, którego używasz na co dzień, lecz stwórz nowego maila, na którym Ci nie zależy.

Możesz to zrobić na wielu serwisach, najpopularniejsze poczty mailowe w Polsce to:

Czytaj dalej →

Jak założyć Tindera- INSTALACJA KROK PO KROKU?

jak-zalozyc-tindera

Sam, kiedy czegoś nie umiem zrobić, albo robię zupełnie nową rzecz, to bardzo lubię dostać instrukcję krok po kroku. Poniżej właśnie przedstawiam taką instrukcję, z której dowiesz się jak założyć Tindera i konto tam, aby móc poznawać tam kobiety. Do dzieła…

Czytaj dalej →