Jak poderwać dziewczyne w klubie i doprowadzić do SEK*U?

Klub to bez wątpienia jedno z najlepszych miejsc do podrywu kobiet. Uważam tak dlatego, że w miejscu o niewielkiej powierzchni jest bardzo duża ilość kobiet. Co za tym idzie, możesz zagadywać do wielu kobiet. Ten wpis jest uzupełnieniem poniższego Video: „Jak poderwać dziewczyne w klubie?”. Dlatego zachęcam Cię najpierw do obejrzenie Video i następnie przeczytania artykułu.

Zacznę ten wpis do przedstawienia zalet i wad podrywania kobiet w klubie, ale zanim to zrobię muszę poruszyć ważną kwestię. Wielu facetów mówi, że;

„W klubie są tylko łatwe panny, nie można poznać tam wartościowej kobiety”

Często słyszę te słowa i kiedy je słyszę, to od razu wiem, że facet, który je wypowiada ma bardzo małe doświadczenie z kobietami i nie zna życia. Dlaczego?

Dlatego, że prawie wszystkie kobiety w Polsce były choć raz w swoim życiu w klubie. Idąc tokiem rozumowania faceta, który tak mówi, prawie wszystkie kobiety w Polsce to łatwe panny.

Na przestrzeni ostatnich lat rozmawiałem z kobietami w kubach, które wykonywały masę różnych zawodów, spotykałem księgowe, prawniczki, doktorki, sklepowe… Kobiety o niskim oraz wysokim wykształceniu, kobiety nie mające pieniędzy na drinka oraz kobiety bardzo zamożne. Tak więc facet, który mówi takie głupoty, to po prostu facet, który był kilka razy w klubie, nie powiodło mu się i teraz trąbi wszędzie: „w klubie są tylko łatwe panny”.

Jeśli chcesz poznać wartościową kobietę, to wiedz o tym, że w klubie są te same kobiety, które mijasz codziennie na ulicy. Prawdopodobnie wszystkie Twoje koleżanki były choć raz w klubie.

Zalety podrywu w klubie:

Kobiety wiedzą, że będą podrywane, a co za tym idzie zagadanie do kobiety w klubie to najnormalniejsza rzecz pod słońcem. W dzień kiedy zagadujesz do kobiety to najczęściej pierwszą reakcją kobiety będzie pewien lęk, brak zaufania.

Jest masa kobiet w jednym miejscu, a więc nie musisz nigdzie chodzić i biegać za dziewczynami. Po prostu robisz krok i zagadujesz.

– Alkohol sprzyja otwartości. Prawie każda kobieta wypiła choć jednego drinka w klubie, alkohol po prostu pomaga nawiązywać znajomości, Ludzie po alkoholu są bardziej nastawieni na nawiązywanie znajomości.

W klubie łatwiej jest poderwać kobiety zjawiskowo piękne. Jeśli celujesz w kobiety o wyglądzie modelek, to w klubie jest najłatwiej na takie kobiety trafić.

– Możesz wykorzystywać większy asortyment technik i narzędzi podrywu. Podczas podejścia w dzień masz tylko kilka minut na rozmowę z kobietą, w klubie nie ma tak ograniczonego czasu, a więc masz więcej możliwości  wykorzystania technik.

– Jest parkiet i kiedy nie masz pomysłu jak dalej pociągnąć rozmowę, zawsze możesz iść potańczyć.

Mała cześć kobiet w klubach jest otwarta na przygodę na jedną noc. Jeśli jesteś facetem, który szuka przygód, to kluby są do tego świetnym miejscem.

Wady podrywu w klubie:

– Kobiety są bardzo umalowane i wyszykowane, a przez to w rzeczywistości ich wygląd najczęściej jest dużo inny.

Jest ogromna konkurencja facetów i umiejętności podrywu grają w klubie duże znaczenie. Trzeba wiedzieć jak się wyróżnić i jak prowadzić rozmowę.

– Głośna muzyka sprawia, że musisz mówić głośno i wyraźnie, aby kobieta Cię zrozumiała.

Koleżanki kobiety, którą podrywasz najczęściej przeszkadzają i psują Waszą rozmowę i trzeba umieć sobie z tym radzić.

Wyjście do klubu kosztuje: wejściówka, drink, taksówka – to wszystko generuje koszty.

– Dym papierosowy, głośna muzyka, alkohol, migające ostre światła, nocny tryb życia-  to wszystko nie sprzyja zdrowiu.

Kobiety w klubach po alkoholu bywają nieprzyjemne i niemiłe. Musisz być odporny na odrzucenie i ewentualne docinki ze strony kobiet.

– Trzeba uważać, żeby nie wdawać się w kłótnie z innymi, bo łatwo o bójkę.

Okej. Jak widzisz wszystko ma swoje wady i zalety, Sam zdecyduj czy klub jest dla Ciebie. Teraz przejdźmy dalej, czyli do tego, jak poderwać dziewczynę w klubie.

Jak poderwać dziewczyne w klubie? [12 KORKÓW]

1. Masz 3-4 godziny

Twój czas jest ograniczony. Idąc do klubu musisz mieć swój cel, cel ten powinien być dla Ciebie najważniejszy. Ciągle widzę jak różni faceci idą na imprezę i tracą czas na bezsensowne dyskusje o głupotach, zamiast poznawać kobiety. Jeśli idziesz na imprezę poderwać dziewczynę to powinieneś mieć jasno określony cel. To może być cel, że weźmiesz 3 kontakty od ładnych kobiet, ale również może być cel taki, że tej nocy wrócisz do domu z ładną dziewczyną. Sam musisz określić swój cel.

Kiedy masz już cel to wiedz o tym, że impreza tak naprawdę zaczyna się o 24:00, a kończy w okolicy godziny 4:00. Tak więc masz około 4 godziny. To dużo i mało. Sęk w tym, aby wykorzystać ten czas na maksa.

Informacja z tyłu głowy, że Twój czas na imprezie jest ograniczony sprzyja byciu zdeterminowanym. Nie ma czasu rozpamiętywać sytuacji w której kobieta Cię olała, nie ma czasu na długie pogawędki z ludźmi o polityce zagranicznej, nie ma czasu, że zwierzać się kumplowi przy piwie. To wszystko zostaw sobie na kolejny dzień. Na imprezie liczy się Twój cel.

Myślę, że sama ta zmiana może ogromnie zwiększyć Twoje rezultaty.

2. Dbaj o własną dobrą zabawę

To paradoks, ale jeśli nauczysz się świetnie bawić mimo tego, że wiesz, że ilość czasu jest ograniczona to będziesz osiągał świetne wyniki.

Chodzi o to, aby iść na imprezę dla własnej przyjemności, własnej zabawy i jednocześnie mieć z tyłu głowy, że trzeba działać i wykorzystać czas.

Dobra własna zabawa sprawia, że podryw idzie łatwiej. Mówisz kolejne teksty i kiedy świetnie się bawisz to brzmią one sto razy bardziej autentycznie, niż w sytuacji kiedy idziesz, ale Ci się nic nie chce.

Dobrym pomysłem jest przed wyjściem do klubu, już w domu, wprowadzać się w stan imprezy. Włącz muzykę, którą lubisz, wypij sobie niewielką ilość alkoholu. Powiedz do siebie: „dzisiaj będę się świetnie bawił”.

W filmie mówię o pędzie towarzyskim.

Pęd towarzyski– to nic innego jak poczucie luzu i dobrej zabawy. Pęd towarzyski rozwija się wraz z kolejnymi poznanymi kobietami. Na początku kiedy wchodzisz do klubu, być może czujesz się trochę nieswojo, jednak zaczynasz rozmawiać z kobietami i po kilkunastu minutach zaczynasz czuć luz – wtedy właśnie budujesz pęd towarzyski.

3. Zrób rozgrzewkę

Kiedy wchodzisz do klubu to staraj się od samego początku rozmawiać z ludźmi i się uśmiechać. Zamień kilka słów z ochroniarzem, szatniarką i osobami stojącymi w kolejce. Im szybciej zaczniesz rozgrzewać się towarzysko tym łatwiej będzie zaczynać rozmowę z atrakcyjnymi kobietami – nie od razu Kraków zbudowano. Nie licz na to, że wejdziesz do klubu i z miejsca, bez żadnej rozgrzewki, zagadasz do atrakcyjnej dziewczyny i wszystko pójdzie świetnie. Potrzebujesz rozgrzewki, aby tak się stało.

4. Teksty na rozpoczęcie rozmowy z dziewczyną w klubie

Jeśli chcesz wiedzieć jak poderwać dziewczyne w klubie warto znać teksty, które lepiej działają w tym środowisku. Wielu facetów myśli sobie, że klub to biblioteka i zaczyna rozmowę w spokojny i nijaki sposób. Klub to nie jest biblioteka. Tutaj migają światła, ludzie tańczą, piją alkohol, bawią się… To sprawia, że podejście musi być na dużo wyższej energii.

W bibliotece gdybyś powiedział tekst: „Specjalnie stanęłaś tak blisko mnie, żeby mnie poderwać? Uprzedzam, że nie masz szans:)”, to dziewczyna spojrzałaby na Ciebie z dziwną miną. W klubie taki tekst jest bardzo często odbierany świetnie – jest arogancki, konkretny, bezczelny i dzięki temu przebija się przez wszystkie bodźce (muzyka, ostre świtała, inni ludzie), które docierają do kobiety.

Nie warto rozpoczynać rozmowy w głośnym klubie w gentelmencki sposób. Więcej o tekstach na podryw pisałem w tym artykule:

Teksty na podryw dziewczyny [BAZA TEKSTÓW] →

5. Zakładaj, że na początku zawsze będzie chłodno

Myślisz, że podejdziesz do atrakcyjnej kobiety, zaczniesz rozmowę, a ona będzie z Tobą żywo rozmawiała i okazywała Ci zainteresowanie?

To postaw się w jej sytuacji i wyobraź sobie, że podchodzi do Ciebie co 3 minuty kolejny facet. Dlaczego ona miałaby być dla Ciebie miła i przyjazna?

W większości sytuacji kobiety na początku będą chłodne, nijakie w rozmowie i będziesz musiał sobie z tym poradzić, tak jak ja na powyższym filmie z ukrytej kamery. Musisz założyć, że taki chłód, krótkie odpowiedzi na Twoje pytania, bierność, to normalna rzecz w pierwszych kilku minutach rozmowy z ładną kobietą.

6. Bądź niezłomny i nie przejmuj się odrzuceniem

Cześć kobiet zwyczajnie Cię oleje. To normalny element uwodzenia w klubie. W części sytuacji nic nie da się zrobić, kobieta jest na NIE i koniec.

Chodzę do klubów regularnie od ponad 6 lat i ciągle dostaję zlewki. Dla mnie to normalne i dla Ciebie też powinno być. Dostajesz zlewkę i idziesz dalej, bo pamiętasz, że impreza niedługo się kończy, a Ty jeszcze nie osiągnąłeś swojego celu.

CZYTELNIKU! MAM DLA CIEBIE PREZENT

KSIĄŻKA ZA DARMO

 

CHCĘ KSIĄŻKĘ ZA DARMO ›

 

7. Taktyka trudnego do zdobycia

Według moich obserwacji lepiej jest stosować taktykę „trudnego do zdobycia”. Cześć facetów okazuje w pierwszym tekście swoje zainteresowanie i wystawia się na tacy. To czasami działa, w pewnym sytuacjach. Ale będziesz bardziej skuteczny, kiedy nie będziesz od razu przekazywał kobiecie swoim zachowaniem informacji: „tak, chcę Cię poderwać”.

Ja bardzo często wykorzystuję w klubach ogranicznik czasu, aby subtelnie pokazać kobiecie, że nie będę z nią tutaj zbyt długo. Mówię np.:

„Ja właśnie szukam swojego przyjaciela, bo znajomi napisali nam smsa, że znaleźli się w klubie XYZ, a Ty jakie masz plany na imprezę, gdzie Twoi znajomi?”

Od razu kobieta wie, że nie jestem nastawiony na podrywanie jej i dzięki temu atmosfera się rozluźnia, ona zaczyna bardziej angażować się w rozmowę. To świetnie działa. Później oczywiście łatwo to wszytko odkręcić. Kiedy kobieta jest zainteresowana i pyta się- kiedy znikam z klubu, to mówię: „lubię Cię i przyjemnie spędzam mi się z Tobą czas, chętnie napije się z Tobą jeszcze jedno drinka, a znajomi raczej się nie obrażą…”

I wszystko gra. Mówię to dopiero wtedy kiedy wiem, że dziewczyna sama chce, żebym został i z nią rozmawiał. Sam stosuj ogranicznik czasowy, a zauważysz różnicę.

8. Wykorzystuj techniki podrywu

Klub, tym różni się od podrywu w ciąg dnia, że kobiety nigdzie się nie spieszą. W klubie masz czas na dłuższą rozmowę i dlatego właśnie powinieneś korzystać z szerokiej gammy technik podrywu. Większość facetów prowadzi nudną rozmowę i nie ma pojęcia o narzędziach podrywu. Bardziej szczegółowo o tych narzędziach pisałem w artykule:

Jak poderwać dziewczynę [SPRAWDZONE PORADY] →

Poniżej wymienię i krótko opiszę 4 narzędzia z których najczęściej korzystam w klubie:

  • Dowód społeczny

Kiedy jesteś w towarzystwie kobiet i inne kobiety to widzą, to automatycznie stajesz się bardziej atrakcyjny dla tych kobiet, które na Ciebie patrzą. Jeśli później do nich podejdziesz, to będziesz miał dużo łatwiej niż inni faceci – mówię o tym również na filmie. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej czasu spędzać w towarzystwie kobiet i mieć zabawę wypisana na twarzy. Inne kobiety to widzą i Twoja atrakcyjność rośnie.

  • Zabrania

Kiedy podchodzisz do kobiety, to okazujesz jej zainteresowanie. Samo podejście jest już okazaniem zainteresowania. Dlatego warto po kilku słowach na chwilę odwrócić swoje ciało od kobiety – to właśnie rodzaj zabrania.

Zabraniem pokazujesz kobiecie, że nie jesteś nagrzany na poderwanie jej, ale podchodzisz do rozmowy z nią całkowicie na luzie i nie masz problemu, żeby sobie zaraz odejść. Moim ulubionym rodzajem zabrania w klubie, jest wyciągnięcie telefonu, delikatne odwrócenie się bokiem do kobiety, zasłonięcie jedną ręką ucha i dzwonienie do kumpla. Często dziewczyna pyta się co robię, albo do kogo dzwonię, wtedy mówię:

„zgubiłem tu gdzieś kumpla, a umówiliśmy się ze znajomymi w klubie XYZ i muszę go znaleźć”

Robię zabranie i jednocześnie stosuję ogranicznik czasowy. Czasami kiedy widzę, że kobieta jest bardzo zainteresowana, to mówię jej: „idę znaleźć jakieś ciche miejsce” i odchodzę od niej na kilka minut. Potem wracam do niej i dziewczyna jest zaangażowana jeszcze bardziej, bo widzi, że nie jestem typem podrywacza, natręta.

  • Zazdrość

Ta mieszanka emocji potrafi obudzić wulkan emocji w kobiecie. 

Wykorzystuj zazdrość dopiero wtedy, kiedy kobieta jest Tobą zainteresowana i Cię lubi. Moim ulubioną zagrywką jest odejście od kobiety, która mnie już mnie polubiła, do innej kobiety z którą wcześniej na tej imprezie już rozmawiałem. Mówię do kobiety z którą jestem: „wiesz co… ja zaraz wracam, zauważyłem swoją znajomą…”. Nie czekasz na jej odpowiedź tylko odchodzisz i na jej oczach zaczynasz rozmawiać ze swoją znajomą.

Chciałbym ostrzec Cię przed tym, że zazdrość może być obusieczna. Często potem, kiedy wrócisz do dziewczyny, to ona udaje obrażoną i trzeba sobie umieć z tym poradzić. Nie wywołuj zazdrości kiedy nie masz jeszcze doświadczenia, bo możesz zepsuć sobie relacje z dziewczyną, którą poznajesz.

Jednak zazdrość to potężna emocja. Bardzo ładne kobiety są przyzwyczajone, że to faceci są ciągle o nie zazdrośni. Jeśli ona poczuje się zazdrosna o Ciebie, to będzie chciała o Ciebie walczyć i nagle okaże się, że kobieta do której wzdycha cały klub, szaleje na Twoim punkcie i marzy o tym, żeby Cię uwieść.

  • Zaangażowanie i konsekwencja

To zjawisko opisał Robert Cialdini, polega ono na tym, że im bardziej kobieta się zaangażujem tym bardziej będzie konsekwentna.

Innymi słowy, stosuj metodę małych kroczków. Najpierw przejdź z kobietą do baru, pójdź porozmawiać w ciche miejsce, pójdź na parkiet, a dopiero później proponuj wyście z klubu. Jeśli od razu po krótkiej rozmowie zaproponowałbyś wyjście z klubu, to ona się najczęściej nie zgodzi. Jeśli ona będzie ulegała Ci przy małych rzeczach i godziła się na zmianę miejsc w klubie, to potem będzie bardziej skłonna wyjść z Tobą z klubu. To właśnie małe kroczki, małe zaangażowanie sprawią, że kobieta zdecyduje się zaangażować dużo bardziej i spędzić z Tobą całą noc.

9. Do sedna kiedy masz 90% pewności

Zabawa w bycie trudnym do zdobycia jest fajna, ale nie może trwać wiecznie, bo dziewczyna się zniechęci. Kiedy widzisz, że kobieta jest Tobą zainteresowana, ulega Ci, być może się całujecie, to wykonuj kolejne kroki. Nie odpuszczaj i nie zostawiaj zainteresowanej Tobą kobiety, bo inny facet może być bardziej zdecydowany i może Ci ją zabrać.

Nie bierz od kobiety tylko kontaktu, kiedy ona się do Ciebie przytula i chce z Tobą spędzić więcej czasu. Wyjdź z nią z klubu, pójdź coś zjeść, a potem zabierz ją do siebie.

Wielokrotnie straciłem kobietę przez brak zdecydowania, odpuszczenie sytuacji. Możesz się zdziwić jak weźmiesz numer telefonu od dziewczyny mega zainteresowanej Tobą, napiszesz do niej kolejnego dnia, a ona po prostu nie odpisze. Takie jest życie, zdarzyło mi się to wielokrotnie. Co się stało, że nie odpisała?

Nie wiem.

Może inny facet ją poderwał, może upiła się na koniec imprezy i odczytała mojego smsa na kacu i potem o nim zapomniała, może być milion powodów. Fakt niestety jest taki, że właśnie przepiękna kobieta przepadła. Kiedy dziewczyna jest zainteresowana i chce z Tobą spędzać czas, nie odchodź od niej!

10.  Bądź wytrwały i ciągle uśmiechnięty

Dziesiątki razy zdarzało mi się, że cała impreza była kiepska, a na końcu działo się coś niesamowitego. Nie poddawaj się. Sęk w tym, aby podczas kiepskiej imprezy zachowywać się tak, jakbyś wygrał tego dnia w toto lotka. Jeśli na końcu imprezy, która jest nieudana, będziesz miał grobową minę na twarzy, to na pewno nie ma już na nic szans. Jeśli na Twojej twarzy będzie widniał uśmiech, to nadal może przydarzyć się sytuacja z kobietą, którą będziesz pamiętał do końca życia.

Nie poddawaj się, głównie z powodu punktu 11.

11. Zostań do końca

Jakiś czas temu czytałem badania, które pokazywały, że najwięcej znajomości zawieranych jest na samym końcu imprezy. Dlatego koniecznie zostań do samego końca.  Wg tych badań osoby, które dotrwały do końca imprezy i nie są ostro upite są uważane za atrakcyjne.

Moje doświadczenia pokazują również, że na końcu imprezy kobiety są bardziej otwarte i przestają udawać trudne do zdobycia – wiedzą, że już za chwilę impreza dobiegnie końca i zacznie się znów tydzień pracy.

Jeśli opuszczasz imprezę przed końcem, popełniasz ogromny błąd. Szukałem tych badań, aby wstawić Ci link, ale niestety nie mogłem ich znaleźć. Jeśli kiedyś wpadnę na to badanie ponownie, to wstawię tu link.

12. Wyciągaj wnioski

Jeśli nie udało Ci się osiągnąć swojego celu na imprezie, a jesteś zdeterminowanym facetem, to kolejnego dnia, kiedy się obudzisz, zastanów się nad tym co mógłbyś kolejnym razem zrobić lepiej. Zastanów się w którym momencie rozmowy z kobietami się urywały, spróbuj znaleźć przyczynę i wyciągnąć wnioski. Właśnie takie działania prowadzą do szybkiej i efektywnej nauki oraz przynoszą ogromne korzyści.

Podsumowując- jak poderwać dziewczynę w klubie

Właściciele klubów nie chcą, abyś w klubie poznał dziewczynę. Właścicielom klubów zależy abyś wszedł do klubu, zapłacił wejściówkę, a potem poszedł do baru i wydał jak najwięcej pieniędzy na alkohol, który jest 5 razy droższy niż w sklepie. Właścicielom zależy, abyś co tydzień robił to samo. Oni wiedzą, że jeśli znajdziesz sobie dziewczynę to przestaniesz im płacić.

Większość facetów idzie do klubu z zamiarem poderwania kobiety, a potem robi dokładnie to co chcą właściciele, czyli pod wpływem emocji udają się do baru i płacą. Nie ma nic złego, żeby wpić sobie 1-2 drinki w klubie, jednak wiedz o tym, że większe ilości alkoholu będą utrudniały Ci skuteczny podryw oraz uszczuplały Twój portfel. Dlatego zastosuj się do porad z tego wpisu i nie wydawaj dużo pieniędzy na drogi alkohol, a zamiast tego małym kosztem finansowym poderwij piękną dziewczynę w klubie.

To tyle w temacie: Jak poderwać dziewczyne w klubie?

Inne moje wpisy ↓

Jak wyjść z Friendzone w 3 dni→

Jak rozkochać w sobie dziewczynę? [4 składowe]→

Jak wyróżnić się spośród tysięcy facetów na Tinderze i portalach randkowych? →



Każdy komentarz to dla mnie dawka motywacji, więc miło będzie, kiedy pokusisz się o komentarz. Uwielbiam merytoryczne dyskusje z moimi czytelnikami, więc jeśli masz jakieś pytanie lub po prostu podobała Ci się treść, to śmiało, daj mi znać :)

Pamiętaj, że komentujesz całkowicie anonimowo!

25 thoughts on “Jak poderwać dziewczyne w klubie i doprowadzić do SEK*U?”

  1. a jakie mogą być alternatywne miejsca ale bez takiej głośnej muzyki gdzie można normalnie zaczepić kobietę i porozmawiać 😉

    1. Bary gdzie nie ma parkietu. Często muzyka jest cicha i ludzie są nastawieni tylko na rozmowę – sam uwielbiam działać w barach właśnie z tego względu. Wadą barów jest duża mniejsza ilość kobiet w porównaniu z klubem.

  2. Mam pewna blokade ktora mi przeszkadza i nie umiem jej obejsc, moze mi pomozecie? Chodzi o to ze dzisiaj niemal kazda dziewczyna moze miec zwiazek od tak, wystarczy ze wejdzie na jakis portal i wybiera jak w ulegalkach, a jesli nie ma zwiazku tzn ze go nie chce miec, wiec jaka jest rzeczywiscie szansa na spotkanie wolnej dziewczyny bedacej zainteresowana nowa znajomoscia? W koncu ma ofert matrymonialnych tyle ze skrzynka wiadomosci ugina sie od propozycji. Mam wrazenie ze musze sie ustawic w kolejce adoratorow z insta, face’a i innych.
    Drugie pytanie: uwodzenie w dzien to juz popularny temat od wielu lat, czy nie nastapil jakis przesyt? Czy dziewczyny na ulicy gdy podejdziesz nie mysla sobie na zasadzie „oho nastepny bedzie mi nawijal makaron”
    Mam nadzieje ze dobrze naswietlilem oba pytania, szczegolnie to pierwsze.

    1. „Mam pewna blokade ktora mi przeszkadza i nie umiem jej obejsc, moze mi pomozecie? Chodzi o to ze dzisiaj niemal kazda dziewczyna moze miec zwiazek od tak, wystarczy ze wejdzie na jakis portal i wybiera jak w ulegalkach, a jesli nie ma zwiazku tzn ze go nie chce miec, wiec jaka jest rzeczywiscie szansa na spotkanie wolnej dziewczyny bedacej zainteresowana nowa znajomoscia?” – Daniel to nie tak. Kobiety rzeczywiście mogą sobie przebierać w facetach, ale to BYLE JACY faceci. Ogarniętych facetów jest bardzo mało, Ci mają bardzo często podobny wybór do przeciętnie atrakcyjnej kobiety. Więc jeśli jesteś ogarnięty towarzysko, potrafisz żartować i ogólnie potrafisz podrywać, to jesteś fajniejszy niż 99% facetów. Jest ogromna szansa na poznanie atrakcyjnej, wolnej kobiety, bo ta często będzie sama, dlatego, że wszyscy faceci wydają się jej beznadziejni. Po prostu ona nie chce byle kogo.

      „W koncu ma ofert matrymonialnych tyle ze skrzynka wiadomosci ugina sie od propozycji. Mam wrazenie ze musze sie ustawic w kolejce adoratorow z insta, face’a i innych.” – Podryw przez internet jest właśnie taki, że nie możesz się wyróżnić swoim fajnym charakterem, dlatego że ocena opiera się o wygląd. Dlatego kluczowe jest zainwestowanie w dobre foty, a potem pokazać swoją zajebistą osobowość za pomocą dobrego pisania.

      „Drugie pytanie: uwodzenie w dzien to juz popularny temat od wielu lat, czy nie nastapil jakis przesyt? Czy dziewczyny na ulicy gdy podejdziesz nie mysla sobie na zasadzie „oho nastepny bedzie mi nawijal makaron””- wcale nie nastąpił przesyt, podchodzę do kobiet w dzień i nadal umawiam się na randki. Tak naprawdę niewielu facetów zagaduje do kobiet w dzień, dużo osób tylko o tym gada.

      1. Rzeczywiscie, nie myslalem o tym w ten sposob, podoba mi sie to co powiedziales, ale boli to jak sie dzisiaj traktuje meskosc. Jak plec niedoceniana, drugiej kategori, drugiego sortu, odpad (byle jacy jak powiedziales), a przecenia i promuje kobiecosc. Jakbysmy zostali spuszczeni ze smyczy w pogoni za kobietami, a one tylko oceniaja i skreslaja jak popelnisz jakis blad. Szybciej, wiecej, mocniej. Staraj sie, scigaj sie z innymi mezczyznami. Nie podoba mi sie to.

        1. Wcale nie. Większość kobiet, tak samo jak facetów, jest po prostu przeciętna z charakteru. Większość nie ma nic ciekawego do powiedzenia. To oczywiście moja opinia. Facet, który ma wybór wśród kobiet czuje się trochę jak atrakcyjna kobieta, trudno mu znaleźć sobie dziewczynę, która jest warta uwagi.

          1. Jeśli chodzi o podryw, kultura jest taka, że to faceci muszą na początku bardziej się starać, zrobić pierwszy krok, prowadzić rozmowę i ogólnie mają trudniej na tym polu, ale kultura jednocześnie jest straszliwa dla kobiet na innych polach. Np.

            – Statystycznie kobiety mniej zarabiają,
            – Mają trudniej rozwinąć karierę zawodową,
            – Kobiety czują dużo większe zagrożenie idąc ulicą,
            – Są dużo bardziej narażone na molestowanie i gwałty,
            – Są odpowiedzialne za wychowywanie dzieci,
            – i wiele wiele więcej

            Facetom żyje się ogólnie dużo łatwiej niż kobietom, podsumowując wszystko 🙂

  3. Wiem, ze maja niewiele do powiedzenia, wiele razy przylapywalem sie na tym, ze aby wywolac usmiech na twarzy dziewczyny to musialem skupiac sie na jakichs pierdołach, malostkowych rzeczach i bzdurach, a jakies glebokie przemyslenia odnosnie funkcjonowania swiata, doswiadczenia zyciowe trzeba schowac do kieszeni bo to co wazne to dla nich nieinteresujace.

    A co do bezwzglednej kultury to widac ze Red Pill jest Ci obcy, prawda?:)

    Kobiety mniej zarabiaja od mezczyzn: Moze sa mniej asertywne? Moze mniej zdeterminowane aby negocjowac podwyzke? A moze dlatego ze nie wybieraja lepiej platnych zawodow? Bardziej ryzykownych (utrata zdrowia, zycia), Bardziej wyczerpujacych?
    Jesli kobieta zarabia mniej niz mezczyzna na tym samym stanowisku to dlaczego korporacje nie zatrudniaja samych kobiet aby placic im mniej i zwiekszac tym samym swoich zyskow? Byc moze jednak mezczyzni sa lepsi i przedsiebiorcy wola siegnac glebiej do kieszeni i zateudniac mezczyzn. Rownosc plci to utopia.
    – trudniej im rozwinac kariere zawodowa

    Jak wyzej + studiowanie gownokierunkow typu socjologia, psychologia, zamiast inzynier, technolog, nie wiem. Wiem jedno ze w swiecie wielkich pieniedzy nie ma miejsca na dyskryminacje. Jesli kobiety przegrywaja to znaczy ze sa gorsze. Mezczyzni na wszystko sami musza zapracowac nic na piekne oczy nie dostana wiec argument o uprzywilejowaniu mezczyzn i dyslryminowaniu kobiet mamy z glowy.

    – kobiety czuja wieksze zagrozenie idac ulica. Ok ale to malo znaczacy argument aby uznac kobiety za plec ktora ma ciezej w zyciu.

    – czesciej narazone na molestowanie i gwalty

    A mezczyzni narazeni na falszywe pozwy o molestowanie i gwalty, ktore moga zniszczyc mu cale zycie, ale o tym sie nie mowi.

    – sa odpowiedzialne za wychowywanie dzieci

    Odpowiedzialnosc to ponoszenie konsekwencji, a czy dzisiaj spoleczenstwo wyciaga konsekwencje z samotnych matek za to jak wychowuja kolejne pokolenia? Za to ze okaleczaja emocjonalnie swoich synow ktorzy nie sa w stanie stawic czola zyciu? Za wychowywanie coreczek na roszczeniowe ksiezniczki ktore nienawidza innych kobiet a mezczyzn traktuja jak lokajow? Nie, sady dalej przyznaja opieke niemal w calosci matce uznajac ojca jako rodzica drugiej kategori, dajac ciche przyzwolenie na alienacje rodzicielska.

    1. Daniel, bardzo, ale to bardzo się mylisz. Badania naukowe w temacie dowodzą całkowicie odwrotnych tez. Nie chce mi się tutaj o tym wszystkim pisać, bo musiałbym poswiecić minimum 2 godziny, kiedyś nagram o tym obszerny materiał, podam linki do źródeł i wrzucę na bloga. Jeśli chcesz zaktualizować wiedzę na temat tego co napisałeś w powyższym komentarzu to koniecznie musisz przeczytać 2 książki:

      1) Testosteron Rex
      2) Urojenia płciowe

      Te książki to przeglądy aktualnych badań. Jeśli jesteś osobą, która zmienia swoje poglądy pod wpływem naukowych faktów i interesuje Cię coś więcej niż popularne mity oraz prawicowe hasła, które nie mają naukowego pokrycia, to te książki zrobią na Tobie ogromne wrażenie. A jeśli jesteś osobą, która ma utarty, niezmienny światopogląd to wtedy nie warto wydawać pieniędzy na te pozycje.

      Ps. To wszystko co napisałeś nie jest zgodne z faktami, ale nawet jeśli by było, to uwierz mi, nie opłaca się tak myśleć, bo przez to będzie ci cholernie trudno poderwać fajną dziewczynę. Sam wybierz co dla Ciebie lepsze… I dzięki za komenty. Pozdrawiam.

      1. Wlasnie nie, jestem elastyczny i do tej pory myslalem jak to niby zajebiscie jest byc facetem itp itd, ale nastapilo kilka sytuacji w moim zyciu i mezczyzn w mojej rodzinie ktore jak sie okazuje nie sa odosobnionymi przypadkami przez co przestalem wierzyc w bajki itp itd. Jestem ekspertem ekonomi wiec nieliche pojecie o funkcjonowaniu gospodarki kapitalistycznej mam, robie czasem na zlecenie badania marketingowe rynku, wiec to z wynagrodzeniami to akurat jestem pewien. Moglbym podpisac sie pod tym co na kanale wojna idei mowi autor w tym temacie. Nie wiem czy wolno tu wklejac linki wiec wpisze tytul na wypadek gdyby sie nie wyswietlil

        Roznica plac: Czy kobiety zarabiaja mniej?
        https://youtu.be/7QIrJV9ed8c

        A te dwie ksiazki to u Ciebie sa dostepne? Twojego autorstwa? Interesujace tytuly.

        1. Daniel, naprawdę wiem co mówię, bardzo się mylisz, przeczytaj te książki a możemy podyskutować.

          Te książki to przeglądy badań o właściwej metodologi, to nie moje książki, są autorstwa Cordelii Fine.

          Kanał który pokazujesz jest bardzo ideologiczny, zajrzyj też do metodologii badań, które cytuje autor. Bardzo wiele osób cytuje nic nie warte badania. Jeśli nie wiesz jak je weryfikować to najpierw znajdź informacje jak naukowa metodologia powinna wyglądać i jak należy przeprowadzić badanie, aby można było z niego wnioskować.

          Równość płci jest to temat, który jest medialnie obarczony tysiącami mitów. Kanały na youtube, różne blogi, tylko powielają te mity, na dodatek cytując SHIT badania, do których nikomu nie chce się zajrzeć i sprawdzić jak wyglądał proces przeprowadzania badania.

          Książki są dostępne tutaj: https://wydawnictwo.umk.pl.

          Chętnie z Tobą podyskutuje kiedy przeczytasz te pozycje. Kanał Wojna Idei znam i wiele rzeczy o których mówi autor są całkowicie niezgodne z faktami poważnej nauki. Na dodatek cytowany często Peterson jest w świecie poważnej nauki traktowany niepoważnie, ze względu na rzeczy o których mówi.

          Według mnie autor kanału nie potrafi sprawdzić metodologii badań i wstawia filmy o treści, która pasuje mu do światopoglądu.

          Ja też kiedyś miałem podobne zdanie do autora tego kanału, ale zmieniłem zdanie całkowicie pod wpływem danych publikowanych przez poważnych naukowców. Pytanie jest tylko takie czy ktoś opiera swoje zdanie o naukowe wnioski. Wiem, że wiele osób nauka w ogóle nie interesuje, stąd właśnie zadałem pytanie o twoją elastyczność poglądów. Wiem też, że bardzo trudno zmienia się zdanie na jakiś temat. Ostatnio trafiłem na publikację, która pokazywała, że niektóre osoby nigdy nie zmieniają zdania, bez względu na argumenty.

          Jeśli jesteś facetem, który nie boi się zmieniać zdania, pod wpływem mocnych argumentów, to naprawdę szczerze i gorąco polecam ci te książki. Babka wykonała ogromną pracę, aby przejrzeć wszystkie dostępne badania na temat płci i zebrała wszystko do kupy. Na dodatek pod każdym zdaniem masz link do badania, na podstawie którego napisała dany fragment książki. Również pisze o tym dlaczego badania, które znajdziesz np. na kanale Wojna Idei są bezwartościowe.

          1. I w jednej z tych ksiazek bedzie o tym czym jest metodologia badan oraz jak ja sprawdzic, czy to osobna pozycja do zgłębienia?

          2. W ksiazce urojenia płciowe oraz testosteron rex będą zacytowane shit badania i będzie dokładnie wyjaśnione dlaczego są shit. To ci rzuci światło na to jak ważne jest aby badanie było przeprowadzane odpowiednio. Nauczysz się też dzięki tym książkom bardzo ostrnożnie podchodzić do badań.

            Po prostu przeczytaj. Na pewno nie pożałujesz.

          3. Ok, przeczytam na pewno i to na dniach, przekonales mnie. Jestem troche w goracej wodzie kąpany i jak mnie cos zainteresuje to jak tajfun pochlaniam informacje oczywiscie w granicach rozsądku 🙂

            Jeszcze tylko kilka pytan i juz nie zawracam Ci glowy:)
            1. Nie pod kazda Twoim wpisem pojawia sie przycisk „odpowiedz” w skutek czego musze odpisywac Tobie klikajac „odpowiedz” pod swoim wpisem. Czy cos zle robie?
            2. Czy masz jakies jeszcze materialy do pobrania/kupienia oprocz Psychologi Kobiet?

          4. Bardzo się cieszę, bardzo cenię sobie osoby, które lubią zdobywać wiedzę i są dociekliwe, chciałbym żeby na moim blogu były same takie osoby.

            1. Sprawdzę to, dzięki za informację.
            2. Mam płatne kursy lecz tylko dla osób posiadających moją książkę. Na samym końcu książki jest sekcja z płatnymi materiałami.

        2. A co do naukowych faktow, to tez trzeba uwazac, bo stworzyc badania ktore beda przychylne dla jakichs grup interesu to nie problem, dlatego tez smieje sie czasem z ludzi ktorzy jak czytaja naglowki w stylu:
          „Badania dowodza, ze…”
          „Naukowcy odkryli, ze…”
          „Eksperci od (pierdolenia kocopołów;) stosunkow miedzynarodowych uwazają, ze…”

          to od razu wychodza z zalozenia ze jak naukiwcy i eksperci tak mowia to to musi byc prawda, no bo jakze by inaczej. Nie chodzi mi o to ze to musza byc brednie tylko sposob myslenia, bezkrytyczne i bezmyslne przyjmowanie czegos za prawde.

          Swiat jest pelen hipokryzji i klamstw ktore mozna odkryc wystarczy chwile sie zatrzymac, zastanowic pomyslec… no i wylaczyc telewizje.

          1. Masz rację, ale każde badanie zawiera metodologię. Możesz ja przejrzeć dokładnie. Wiele razy, bardzo ważne czynniki nie są brane pod uwagę i wnioski są po prostu bezwartościowe.

            Nie kupuję argumentu, że wszystkie badania są kupione. Ten argument mówi po prostu tyle: „Myśl sobie co chcesz, nauka nie ma znaczenia”.

            Książki, które ci poleciłem pięknie opisują jak źle są interpretowane badania właśnie przez „prawą” stroną polityków. Jest to wytłumaczone prosto i przyjaźnie, bez wciskania ideologii. Książka Urojenia Płciowe pokazuje też jakie szczegóły są ważne podczas projetkowania badań na temat równości płci.

            W żadnym wypadku nie podważam Twojego autorytetu jeśli chodzi o płace. Książka po prostu pokaże ci dlaczego płace są takie a nie inne, dlaczego kobiety zarabiają mniej, dlaczego mają gorsze stanowiska – I TO WSZYTKO W OPARCIU O MEGA WARTOŚCIOWE BADANIA.

            Ps. Problemem jest to, że nikt nie klika w linki do badań i nie sprawdza źródeł, daję sobie rękę uciąć że 99% widzów wojny idei nie wyklika linku do badań i nie przejrzy ich. Po prostu weźmie to co mówi autor za pewnik, bo to po prostu pasuje do ideologii.

  4. No i znowu brak przycisku odpowiedz:) zaczne nowy wątek, może to jakoś pomoże:p
    Machina poszła w ruch, kości rzucone, obie książki opłacone (z najtańszą dostawą^^) i już tylko czekać pozostało (mój pies jak widzi, że robie przelewy online to od razu biegnie do bramy w nadziei, że będzie miał okazję rozerwać listonoszowi nogawkę od spodni ^^ żarcik, pewnie mało śmieszny by był dla kobiet:) ale wymyslilem go na poczekaniu.

    W ramach wdziecznosci i „cotygodniowego aktu rozpusty” (Jordan Belford w filmie „Wilk z Wall Street” 2013 moge Ci cos podarowac jesli Cie to zainteresuje, otoz posiadam ksiazke autorstwa Dariusza Rozwadoskiego pt. „Marksizm Kulturowy, 50 lat walki z cywilizacja zachodu”. Przeczytalem, teraz czyta moja dziewczyna (tak, mam dziewczyne i czytam o podrywie, ale prawda jest taka, ze jestem z Nia z przypadku, z braku innych opcji, na zasadzie ze nikt juz lepszy mi sie nie trafi, a jakby sie cos trafilo to na 100 procent bym sie wdał w romans bo jestem zdesperowany i nie jestem szczesliwy, jestes facetem wiec wiesz o czym mowie i rozumiesz). Zaraz mi ją odda i ta ksiazka bedzie z duza doza prawdopodobienstwa zbierala kurz, bo malo kto dzis czyta a jak juz to pop kulturowe hity, a nie takie tematy jak marksizm czy te ktore Ty mi poleciles. Jesli chcesz, oddam Ci swoj egzemplarz, jesli nie to spoko, luz na pewno nie zginie a jak znajde chwile czasu to moze oddam do biblioteki jakiejs.

    1. Dla niektórych kobiet też byłby śmieszny 🙂

      Ty przeczytasz książki, które ja ci poleciłem to ja nie mogę być gorszy 🙂

      Chętnie przeczytam. Odezwij się na priw: bartoszdadok(MAŁPA)gmail.com

  5. Świetna dyskusja, coraz rzadziej się zdarza, żeby ludzie umieli pogadać w ten sposób, bez obrażania się, zwłaszcza w internecie.
    Na pewno przeczytam te książki, które poleciłeś, jestem mega ciekaw. Ale już teraz wrzucę swoje 5 groszy. Otóż na chwilę obecną zgadzam się raczej z Danielem – i to nie na podstawie badań, ale po prostu zwykłej obserwacji. Np. za każdym razem, gdy gdzieś pracowałem dostawałem dokładnie tyle samo kasy co każda inna dziewczyna, więc gdzie tu jest jakaś różnica w zarobkach? Ile też razy słyszałem o kobietach, które są menadżerami w korporacjach i zarabiają tyle samo, co mężczyźni. Z drugiej strony pomyśl sobie ile np jest kobiet, które pracują w przedszkolu, a ile mężczyzn, którzy są inżynierami. Po prostu pewne zawody są częściej wykonywane przez osoby danej płci i tyle. Ale przecież nikt nie broni iść dziewczynie na studia inżynierskie i coraz więcej się na to decyduje, a dzięki temu różnice w zarobkach się zacierają. I to są po prostu fakty, nie potrzeba do tego żadnych badań czy analiz. Wystarczy zresztą pomyśleć i dojdziemy do takiego wniosku, jak zaproponował Daniel – gdyby firmy miały płacić kobietom mniej za wykonywanie tej samej pracy, to po co miałyby zatrudniać mężczyzn i płacić im więcej? A tu poruszamy tylko kwestie zarobków, jest wiele innych, z którymi trudno się nie zgodzić – np. sam fakt, że mężczyźni też są dyskryminowani, a o tym w ogóle się nie wspomina (np. obowiązkowa służba wojskowa w wielu krajach, wyższy wiek emerytalny w Polsce, itp. – to są przykłady dyskryminacji na tle płciowym, ale jakoś nikt tego za dyskryminację nie uznaje. A najgorsze, że to po prostu dzieje się zgodnie z prawem).
    Na chwilę obecną tak uważam, ale lektura książek dopiero przede mną, więc może zmienię zdanie 😉

    1. Cześć Marcin, dzięki za koment.

      Temat zarobków, wyboru kierunków jest bardziej skomplikowany. Na chłopski rozum Twój komentarz jest jak najbardziej logiczny i ma sens, jednak nauka spogląda na te problemy biorąc pod uwagę dużo większą ilość czynników. Odsyłam do książek 🙂

      Oczywiście nigdzie nie napisałem, że mężczyźni nie są dyskryminowani. Napisałem że kobiety są dużo bardziej niż mężczyźni. Oczywiście, że mężczyźni są dyskryminowani. Ja jednak bardzo cieszę się, że urodziłem się mężczyzną, moje życie jest dużo prostsze dzięki temu, zrozumiesz dlaczego tak jest, kiedy zagłębisz temat bardziej.

      Pozdrawiam 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *