Jak podniecić kobietę i sprawić, aby o Tobie myślała?

Jak podniecić kobietę?
Zabawne jest to, że ten artykuł powinien mieć zupełnie inny tytuł i byłby on dla wielu dużo bardziej zadziwiający. Powinien on brzmieć raczej: „Czego nie robić, aby kobieta była podniecona?”

Tak naprawdę, jeśli randka jest w porządku to kobieta naturalnie będzie chciała zdobyć faceta, przespać się z nim, wejść w związek. To błędy, które faceci popełniają, sprawiają że kobieta nie jest w stanie poczuć emocji pożądania i podniecenia. Więc ten artykuł zacznę od punktu w którym omówię błędy facetów.

1. Jak podniecić kobietę – BŁĘDY

Nie uda Ci się podniecić kobiety w sytuacji kiedy ona:

  • czuje się zagrożona, nachalnie podrywana, nachalnie dotykana
  • postrzega faceta jako desperata
  • widzi, że facet na randce kombinuje i przez to nie czuje wobec niego zaufania

Jeśli jesteś na randce z dziewczyną i próbujesz ją nachalnie dotykać, albo pomiędzy Wami jest dużo ciszy w rozmowie, jest niekomfortowa atmosfera, albo dziewczyna traktuje Ciebie jako desperata to NIE MASZ SZANS, aby była przy Tobie podniecona.

Poniżej wymienię przykłady najpopularniejszych błędów, które popełniają faceci, przez które nie da się podniecić kobiety.

→ dotyk na siłę, w złych momentach

Nigdy nie dotykaj kobiety na siłę. Robiąc to psujesz wszystko. Jeśli chcesz wyobrazić sobie jak czuje się kobieta, którą dotykasz na siłę, to wyobraź sobie, że jesteś w więzieniu w celi z innym facetem i on zaczyna Cię dotykać. Wyobraziłeś sobie?

Kobieta czuje się podobnie. Przykład takiego desperackiego zachowania, dotykania na siłę, dowalania się do dziewczyny, zobaczysz na krótkim filmiku:

 

→ cisza w rozmowie i usilne staranie się, aby wypaść dobrze

Kiedy masz problemy z płynną rozmową i na randce towarzyszy cisza w rozmowie, to dużo lepiej jest to zaakceptować, a nawet powiedzieć: „nie jestem seryjnym randkowiczem i bardzo wygadanym facetem, więc nie mam miliona tematów, które mógłbym z Tobą poruszyć 🙂 Nie mam zamiaru kombinować i na siłę wymyślać tematów, które będą brzmiały sztywno więc może po prostu zapłacę za kawę i zmienimy miejsce, np. pójdziemy zjeść lody lub pograć w bilarda, myślę, że oboje będziemy czuli się lepiej :)” – kiedy powiesz takie słowa większość dziewczyn doceni Twoją szczerość i autentyczność. To też sprawi, że randka będzie dużo ciekawsza.

→ zbyt duża arogancja i cwaniakowanie

Faceci często pod wpływem stresu zaczynają cwaniakować i mocno przesadzają. Odrobina arogancji jest bardzo wskazana. Przykład odpowiedniej i nieodpowiedniej arogancji:

Odpowiednia arogancja:

Kobieta: „Wydajesz się bardzo inteligentną osobą”

Facet: „Tak to prawda, jak byłem mały to wpadłem do kociołka z inteligencją więc masz teraz chwilę, aby nacieszyć się towarzystwem najinteligentniejszej osoby w tym mieście (SZEROKI UŚMIECH), tak poza tym powiem Ci na ucho, że Ty też wydajesz się mądrą osobą”

Nieodpowiednia arogancja:

Kobieta: „Wydajesz się bardzo inteligentną osobą”

Facet: „No na pewno bardziej niż Ty (UŚMIECH)”

→ mówienie o problemach z kobietami, np. z byłymi dziewczynami

Nawet jeśli jakieś kobiety w przeszłości Cię wykorzystały, zdradziły, oszukały, to nie wspominaj o tym na randce. Przekażesz kobiecie tym, że jesteś naiwnym facetem, który nie rozumie ludzi oraz relacji.

→ narzekanie na ludzi i jakość relacji z nimi

Jeśli nie masz przyjaciół lub jesteś prawiczkiem, to nie mów o tym. Dziewczyna może przylepić Ci łatkę desperata i wszystko będzie skończone. Mów o sobie w superlatywach, ale tak, żeby nie wyszło, że się przechwalasz. Mów o sukcesach i pozytywnych stronach siebie, niech dziewczyna myśli, że wszystko w życiu Ci wychodzi.

→ przekazywanie w historiach, że w prosty sposób oceniasz ludzi

  • Dziwka / Święta
  • Mądra / Głupia
  • Ładna / Brzydka

Jeśli tylko w rozmowie kobieta wyczuje, że oceniasz ludzi w taki prosty sposób, to od razu pomyśli, że musi uważać na to co mówi, bo ją też możesz tak ocenić. Ona będzie się wtedy kontrolowała i uważała na każde swoje słowo, przez co będzie ciągle spięta. Przekaż kobiecie w rozmowie, że rozumiesz, że ludzie mają różne motywacje, że są różni i że każdy ma prawo do bycia sobą.

Nawet jeśli masz swój utarty światopogląd, szybko oceniasz ludzi, uważasz, że tylko Twoje przekonania są właściwe, to nie rób tego na randce, bo wszystko zepsujesz.

→ duża nerwowość i stres

Jeśli chcesz podniecić kobietę, to wiedz o tym, że duży stres nie jest Twoim sprzymierzeńcem. Silny stres jest widoczny na Twojej twarzy i słyszalny w Twoim głosie. Kiedy jesteś zestresowany, to kobieta również zaczyna czuć się niekomfortowo.

Większość kobiet będzie czuła duży stres idąc na randkę z facetem, wiec Twoim zadaniem jest zarazić kobietę swoim spokojem. Ona będzie zestresowana, a Ty musisz być spokojny.

Jest jedno ćwiczenie, w którym jestem zakochany i które działa świetnie. Ja wykonuje je przed każdą randką. Mówię o nim w filmie, w minucie 3:00, kliknij w link poniżej i włącz film:

Jak pokonać strach przed podejściem do dziewczyny? →

→ mówienie o seksie w nerwowy i dziwny sposób

Jak podniecić kobietę?

Jeśli kobieta zaczęłaby mówić przy Tobie o ulubionej pozycji seksualnej i opowiadałaby Ci o tym co w seksie ją najbardziej podnieca, patrząc Ci w oczy, to szybko poczułbyś pożądanie. W drugą stronę też to działa.

Jeśli bez cienia skrępowania, w momencie kiedy kobieta już Cię bardzo lubi, będziesz na randce mówił o seksie i o tym co lubisz, to kobieta również poczuje podniecenie. Sęk w tym, że większość facetów nie potrafi mówić o seksie bez skrępowania, na zupełnym luzie, takim tonem głosu jakby opowiadali o kotlecie schabowych z kapustą. W naszym kraju temat seksu to temat tabu, musisz nauczyć się mówić o seksie w normalny sposób.

To najpopularniejsze błędy, przejdźmy teraz do następnego punktu.

2. Jak podniecić kobietę – teksty zdejmujące blokady

To bardzo ciekawy punkt i moja obserwacja. Zauważyłem, że na randkach, kiedy mówię określone rzeczy, to kobiety wyluzowują się dużo bardziej i chętniej potem rozmawiają o seksie. Jesteś ciekawy tych tekstów?

No to lecimy 🙂

Większość dziewczyn zakłada, że faceci oceniają kobiety w kategorii ŚWIĘTA I DZIWKA. Przez to większość z nich, bardzo uważa, aby nie wyjść w oczach faceta na łatwą. 

W tym momencie dodam coś od siebie i napiszę jaka jest moja własna opinia i pogląd.

Ja naprawdę uważam, że nie ma nic złego w tym jeśli kobieta idzie z facetem na pierwszym spotkaniu do łóżka. Naprawdę uważam, że nie ma w tym nic złego, jeśli kobieta uprawia seks z facetem nawet jeśli zna go bardzo krótko. Uważam, że nie ma nic złego zrobić coś pod wpływem emocji. Dzięki temu, że tak uważam, kiedy mówię te teksty, które zaraz napiszę, to kobieta mi wierzy, bo widzi, że mówię szczerze.

Jeśli Ty tak nie uważasz, a masz do tego prawo, to dziewczyna może wątpić w twoje słowa i nie uwierzyć Ci. Oczywiście jeśli przećwiczysz sobie te teksty i powiesz je kobiecie patrząc jej w oczy, to jest duża szansa, że ona w nie uwierzy, ale sam zdecyduj czy chcesz kłamać. Ja nie muszę kłamać, bo naprawdę uważam, że nie ma w tym nic złego.

Teksty, które działają cuda

W trakcie randki staram się nakierować rozmowę na podróże. Kiedy mi się to uda, to mówię:

Ja- „Mówiłaś Kasiu, że byłaś ostatnio w Mediolanie, pewnie byłaś też w innych miejscach poza Polską i ciekawi mnie jedna rzecz, bo ja też lubię czasami polecieć gdzieś poza granicę, mianowicie, czy jest coś takiego, co wkurza Cię w Polakach? Czy jest coś takiego Polsce co jest dla Ciebie bardzo widoczne, a w innych krajach mniej lub w ogóle?”

Dziewczyna- „Tak, wydaje mi się, że Polacy dużo narzekają i są za bardzo negatywnie nastawieni do życia ( 9/10 kobiet powie ten tekst), np. zauważyłam, że … (tutaj ona opowie). A wg Ciebie? Też masz jakieś swoje spostrzeżenia?”

Ja- „Tak, mam. Wkurza mnie cholernie jedna rzecz u Polaków. Ta rzecz według mnie wpływa na relacje pomiędzy ludźmi, znajomymi, a szczególnie w poznawaniu się… Jest to podział kobiet na DZIWKI I ŚWIĘTE. Na pewno wiesz co mam na myśli. Podam Ci przykład, taki najbardziej typowy. Jest impreza, weekend, zwykły klub. Kobiety się seksownie ubierają, faceci prasują koszule i idą na miasto. Każdy ma jakiś swój cel imprezowania, jedni idą się upić, inni potańczyć, jeszcze inni odreagować. I typowa sytuacja: facet jest w klubie ze swoimi znajomymi i kobieta w grupie sowich znajomych. Jeśli facet zagada do dziewczyny, spodobają się sobie, będzie im się dobrze spędzało czas, wypiją drinka, zaczną się całować i namiętnie dotykać, a potem wyjdą z klubu i pójdą skonsumować znajomość, to stanie się kilka rzeczy. 1) Koledzy faceta będą mu zazdrościli i uważali go za dobrego podrywacza, a jego dziewczynę za łatwą pannę. 2) Koleżanki faceta będą uważały dziewczynę tego faceta za dziwkę. 3) Koleżanki tej dziewczyny, która wyszła z klubu, będą uważały ją za dziwkę. Jej koleżanki, które dobrze ją znają, też tak będą uważały. TO MNIE WKURZA W POLSCE. Nikt nie myśli w taki sposób, ze dwoje osób czuje się ze sobą dobrze, czuje emocje, wibracje i chemię i chce się zwyczajnie zabawić. Wszyscy oceniają szybko i prosto… Chyba rozumiesz o co mi chodzi, prawda?”

Jak podniecić kobietę słowami?

Te tekst pokazuje o Tobie dwie rzeczy. Po pierwsze, ze jesteś inteligentnym obserwatorem świata, po drugie NIE OCENIASZ i kobieta z którą jesteś, może czuć się komfortowo.

Zdradziłem Ci mój mały sekret, mam nadzieje, że będzie dla Ciebie też pomocny, a teraz przejdźmy do kolejnego punktu.

CZYTELNIKU! MAM DLA CIEBIE PREZENT

KSIĄŻKA ZA DARMO

 

CHCĘ KSIĄŻKĘ ZA DARMO ›

3. Komplementy i silna męska wibracja

Mądre komplementowanie jest niezbędne, aby kobieta poczuła się przy Tobie wyjątkowo. Wielu facetów ma problem, aby okazać kobiecie zainteresowanie i robi to bardzo niepewnie.

Jak wiesz pewność siebie, męska dominująca energia są atrakcyjne dla kobiet, dlatego nie możesz się wahać. Musisz mówić pewnie i patrzyć się dziewczynie w oczy. Nie może załamać Ci się głos, kiedy mówisz komplement. Więcej o tym jak komplementować kobietę pisałem w tym artykule:

3 najlepsze komplementy dla dziewczyny →

4. Rozmowy o seksie

Mów na randce o seksie w normalny sposób. Dziewczyna może reagować różnie na tematy seksualne, ale kiedy Ty mimo jej reakcji będziesz spokojny i mówił o seksie w taki sposób, jakbyś opowiadał o swojej pracy, to dziewczyna również poczuje, że może mówić przy Tobie o seksie, bo Ty nie robisz z tego wielkiej sprawy.Jak podniecić kobietę słowami?

Większość facetów wypowiadając słowo seks na randce zmienia ton głosu, robi dziwne miny, mówi ciszej. Pilnuj się, żeby słowo SEKS z Twoich ust wypływało takim samym tonem głosu jak słowo JABŁKO.

To naprawdę bardzo ważne, aby pokazać kobiecie, że seks to dla Ciebie przyjemny akt, o którym można normalnie mówić, bez krępacji.  Jeśli kobieta poczuje komfort w rozmowie o seksie, to już tylko jeden krok do odczuwania podniecenia przy Tobie.

5. Oznaki zainteresowania i dotyk

Pisałem o dotyku w punkcie o błędach na początku artykułu. Widziałeś na filmie niewłaściwy dotyk, zdesperowanego faceta, który zupełnie nie wie jak prowadzić randkę.

Aby właściwie wprowadzać dotyk na randce musisz dokładnie wiedzieć kiedy go wprowadzać. Będziesz wiedział kiedy, jeśli będziesz znał oznaki zainteresowania, które wysyłają kobiety. Napisałem o tym bardzo praktyczny artykuł wraz z przykładami tutaj:

24 najważniejsze oznaki zainteresowania dziewczyn →

Kiedy kobieta jest już Tobą zainteresowana to możesz subtelnie i powoli wprowadzać dotyk. O tym jak ja to robię możesz zobaczyć na filmie z ukrytej kamery, poniżej wstawię link do filmu, na samym początku nagrania zobaczysz przykład mojego dotyku.

Jak dotykać kobietę [UKRYTA KAMERA] →

Muszę tutaj zaznaczyć, że jeśli dotykasz kobietę, a ona tego nie chce, nie wysyła Ci sygnałów zainteresowania to robisz jej krzywdę. Jest to forma molestowania i możesz zniszczyć kobiecie psychikę, poprzez taki nachalny, niechciany dotyk. A więc najpierw spraw, żeby dziewczyna Cię lubiła, a potem wprowadzaj dotyk. Możesz też zawsze powiedzieć do dziewczyny:

„Mam taką filozofię życiową, że nie lubię robić czegoś bez zgody drugiej osoby, a mam ochotę teraz Cię pocałować, tylko nie mam pojęcia jak zareagujesz,  jeśli też masz ochotę mnie pocałować, to uśmiechnij się :)”

To tyle we wpisie: „Jak podniecić kobietę”. Zapraszam Cię również do innych wpisów.

→ PUA to skurwiele i gwałciciele?→

→ Gdzie szukać wartościowej dziewczyny do związku? →

→ Jak zagadać do dziewczyny na FB? →



Każdy komentarz to dla mnie dawka motywacji, więc miło będzie, kiedy pokusisz się o komentarz. Uwielbiam merytoryczne dyskusje z moimi czytelnikami, więc jeśli masz jakieś pytanie lub po prostu podobała Ci się treść, to śmiało, daj mi znać :)

Pamiętaj, że komentujesz całkowicie anonimowo!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *