Jak się odkochać? [RECEPTA DLA FACETÓW NA ODKOCHANIE]

Jak się odkochać

Jeśli zakochałeś się w dziewczynie, to możesz też się odkochać. Większość facetów cierpi przez długi czas i podąża wg. maksymy: „czas leczy rany”. Dzięki temu artykułowi będziesz mógł odkochać się dużo szybciej, za pomocą technik oraz wskazówek, których nie znają przeciętni faceci.

Emocje po rozstaniu rozgrywają się upraszczając na dwóch płaszczyznach. Na płaszczyźnie podświadomej i świadomej. Żeby poradzić sobie i szybko się odkochać musisz zadbać o obie. Najpierw podświadomą, a następnie świadomą.

1. Technika podświadoma – Jak się odkochać?

Poniżej wstawiam nagranie audio w którym przedstawiam bardzo skuteczne narzędzie, ćwiczenie dzięki któremu szybko się odkochasz.

2. Techniki świadome – Jak się odkochać?

Jeśli już zadbałeś o płaszczyznę podświadomą swoich emocji i wykonałeś ćwiczenie, to teraz pora ogarnąć płaszczyznę świadomą:

Technika „Życiowy koktajl”

Jeśli mieszkałeś z dziewczyną w swoim mieszkaniu, wychodziłeś z nią w kilka tych samych miejsc przez dłuższy czas, to utworzyłeś sobie wiele kotwic emocjonalnych połączonych z danymi lokalizacjami oraz czynnościami.

Kotwice działają tak, że odpalają się poprzez czynnik wywołujący. A więc jeśli pójdziesz do kina, do którego zawsze wybierałeś się z dziewczyną, to automatycznie przypomną Ci się emocje związane z nią. Jeśli codziennie rano piłeś kawę ze swoją dziewczyną i teraz znów zrobisz kawę to automatycznie poczujesz emocje związane z byłą.

Dlatego własnie ta technika zniszczy większość Twoich kotwic. Polega ona na tym, aby wszystko pozmieniać. Przemebluj swoje mieszkanie, poprzestawiaj przedmioty. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile rzeczy będzie przypominało Ci dziewczynę i ile masz kotwic. Dlatego przesuń meble w inne miejsca, w pokojach, kuchni, wszędzie – wszystko pozamieniaj.

Jeśli wcześniej piłeś kawę z dziewczyną w domu, to teraz przez 2 tygodnie pij ją w kawiarni. Jeśli robiłeś z dziewczyną zakupy w jednym sklepie to zmień sklep. Przemyśl dokładnie jakie czynności wykonywaliście razem i teraz ich nie wykonuj w taki sam sposób.

Pisz na kartce

Pisanie na kartce o swoich emocjach i przeżyciach jest naukowo przebadaną i skuteczną techniką, która pozwala nabrać dużego dystansu do rzeczy, które dzieją się w Twoim życiu . Wystarczy wziąć długopis, kartkę i zacząć pisać o swoich emocjach, a to bardzo pozytywnie wpłynie na Twoje życie.

Może to wyglądać tak:

„Wstałem dzisiaj i czuje lekką pustkę, za bardzo nie wiem co ze sobą zrobić, wydaje mi się, że może być trudno znaleźć sobie nową dziewczynę tak fajną, ale w sumie to nie wiadomo”

„Czuję smutek, czuję, że moje życie się zawaliło i nie wiem co robić, wiem, że trzeba żyć dalej, chyba powinienem zastanowić się co dalej robić”

Może teraz wydawać Ci się to bardzo błahe i proste ćwiczenie, które jest bez sensu, ale zaufaj współczesnej nauce, to naprawdę działa! Ta technika pozwoli Ci się odkochać dużo szybciej.

Wygadaj się kumplowi – jak się odkochać

Jeśli masz przyjaciela, kumpla, któremu ufasz i który Cię wysłucha, to wygadaj się mu. Zadzwoń do niego, poproś go o spotkanie i wygadaj się. Bardzo dużą rolą w zwykłej terapii u specjalisty jest po po prostu słuchanie, zadawanie pytań i pozwolenie się pacjentowi wygadać.

Jeśli robisz to przyjacielowi, któremu ufasz to możesz poczuć się nawet lepiej niż gdybyś skorzystał z rad specjalisty, ponieważ Twój przyjaciel nie jest Ci obcą osobą, ale osobą, której ufasz. Przyjaciele w takich momentach są bardzo ważni i nie bój się ich poprosić o pomoc. Sam też pamiętaj o swoich bliskich, kiedy mają gorsze momenty.

Poznawaj nowych ludzi

Każda chwila z nowymi ludźmi to nowe emocje. Rozmawiasz z nową osobą, to jesteś skupiony na niej i nie myślisz o byłej. Jeśli masz znajomych z przeszłości, których zaniedbałeś będąc ze swoją byłą to napisz do nich, zaproś ich na piwo. Możliwe, że zaraz oni zaproszą Cię na imprezę, domówkę. Rozmawianie z ludźmi to tworzenie nowych okazji do poznania nowych ludzi. A może gdzieś w tym gronie jest Twoja przyszła dziewczyna… Kto wie.

Zajmij się swoim życiem

Wcześniej chodziłeś do pracy i po pracy spędzałeś czas ze swoją dziewczyną, a teraz będąc singlem masz dużo czasu na realizacje swoich pasji. Może masz jakąś, którą zaniedbałeś przez brak czasu. Zacznij robić coś znów. Jeśli nie masz pasji to zrób sobie misje próbowania nowych rzeczy. W tym tygodniu pójdź kilka razy na bilard, następnie na kręgle, ścianę wspinaczkową, itp. Wybierz rzeczy, które wydają Cię się fajne i wypróbuj je.

Im więcej czasu spędzisz w nowym miejscu, robiąc nowe rzeczy, tym lepiej będziesz się czuł i dodatkowo stwarzasz sobie szanse na poznanie nowych ludzi, którzy być może zaproszą Cię niedługo w jakieś miejsce, gdzie będziesz mógł poznać ich grono znajomych.

Wyjdź z domu, zacznij korzystać z życia jako singiel, a na pewno poczujesz się dużo lepiej niż siedząc w domu. Duża aktywność pozwoli Ci odkochać się dużo szybciej.

Zerwij całkowicie kontakt

Zerwij kontakt ze swoją byłą. Usuń jej numer, usuń ze znajomych na FB. Wiem, że to może brzmieć toksycznie, ale pal licho społeczne gadanie, będziesz czuł się lepiej i nic nie będzie przypominało Ci o swojej byłej. Zablokuj ją też na telefonie, aby nie widzieć smsów, które może Ci wysyłać.

Wiele razy będzie kusiło Cię, aby podglądać co u niej, ale za każdym razem kiedy poczujesz chęć jej podglądania, weź kartkę i opisz swoje emocje, napisz co zyskasz dzięki temu, że wejdziesz na jej FB lub odblokujesz jej numer telefonu, aby zobaczyć czy przyszedł sms.

Bądź niezłomny w swoich postanowieniach. Usuń ją ze swojego życia i zajmij się swoim życiem.

CZYTELNIKU! MAM DLA CIEBIE PREZENT

KSIĄŻKA ZA DARMO

 

CHCĘ KSIĄŻKĘ ZA DARMO ›

Podrywaj przez Internet

Jednym z najlepszych lekarstw na odkochanie to spotykanie się z nowymi dziewczynami. A najprostszym sposobem ku temu to otworzenie konta na portalu randkowym i umawianie się z dziewczynami na randki. Jeśli umówisz się na kilka randek to przekonasz się na własnej skórze, że są też inne kobiety, równie, a może nawet bardziej interesujące niż Twoja była.

Więcej o tym jak skutecznie podrywać na portalach randkowych znajdziesz tutaj:

Jak podrywać przez Internet →

Nie pij alkoholu

Ostatni punkt to alkohol. Większość facetów po rozstaniu sięga po alkohol. Niestety nie jest to dobry pomysł. Alkohol po kilku godzinach od wypicia sprawia, że samopoczucie znacznie się pogarsza. Wpływa on negatywnie na układ nerwowy i podczas trzeźwienia będziesz miał osłabioną silną wolę. Nie będzie chciało Ci się wyjść z domu i myśli oraz kotwice związane z Twoją byłą będą wpływały na Ciebie ze zwiększoną siłą.

Krótko pisząc – nie pij alkoholu!

To tyle w temacie tego jak się odkochać i żyć pełnią życia. Zapraszam Cię też do innych wpisów:

Nie mam dziewczyny – CO ROBIĆ?→

Jak poderwać dziewczynę [SPRAWDZONE PORADY] →

24 najważniejsze oznaki zainteresowania kobiet →



Każdy komentarz to dla mnie dawka motywacji, więc miło będzie, kiedy pokusisz się o komentarz. Uwielbiam merytoryczne dyskusje z moimi czytelnikami, więc jeśli masz jakieś pytanie lub po prostu podobała Ci się treść, to śmiało, daj mi znać :)

Pamiętaj, że komentujesz całkowicie anonimowo!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *