Dowiedz się jak zainteresować i zdobyć kobietę Twoich marzeń

Odbierz ZA DARMO swój egzemplarz książki - 144 stron praktycznej i wielokrotnie przetestowanej wiedzy

ODBIERZ DARMOWĄ KSIĄŻKĘ →

Co zrobić gdy dziewczyna da Ci kosza?

dziewczyna-daje-kosza

1. Odrzucenie jest normalne

Bardzo lubię adrenalinę, którą dają podejścia do obcych kobiet. Chyba czuję się wtedy trochę jak alpinista, który dla dawki emocji zdobywa szczyty.  Od 2011 roku podchodzę do kobiet, które mi się podobają i od 2011 roku dostaję kosza od kobiet.

To normalne. Jeśli przeanalizowałbym statystykę swoich podejść do kobiet w ciągu dnia, to na 10 podejść do kobiet, otrzymam 6 zlewek, a z 4 kobietami będę miał randkę lub wymienię się kontaktem.

Czytaj dalej →

Model Toksycznej Męskości – SAMOBÓJSTWA I UWODZENIE KOBIET

Kobiety uwielbiają pewnych siebie facetów, którzy mają wiele dominujących zachowań. Kobiety lubią kiedy faceci zachowują się jak samce ALFA, są męscy i konkretni. To są fakty, badania naukowe to potwierdzają. Jednocześnie badania potwierdzają, że faceci, którzy zachowują się w ten sposób, niszczą sobie psychikę, a część popełnia samobójstwo.

Czytaj dalej →

Jak zagadać do dziewczyny na ulicy i umówić się na randkę?

jak-zagadać-do-dziewczyny-na-ulicy

1. Natura – strach zakodowany w genach

Jeśli czytasz ten blog i jesteś zdrowy psychicznie, to będziesz odczuwał stres przed poznaniem nowej kobiety na ulicy. Strach ten jest wpisany w nasze geny, ratował nam życie tysiące lat temu i pozwalał przetrwać. Coś nowego tysiące lat temu mogło być bardzo niebezpieczne i dlatego odczuwanie strachu, jest zakodowane w naszym mózgu i jest całkowicie naturalne – każdy go odczuwa.

Z logicznego punktu widzenia, odczuwanie strachu w 21 wieku w Polsce nie ma sensu, ponieważ nic Ci nie grozi i nic Ci się nie stanie, kiedy zagadasz do obcej dziewczyny na ulicy.

Czytaj dalej →

Jak Zacząć Rozmowę z Dziewczyną [PRZYKŁADY VIDEO]

To bardzo ważne aby właściwie rozpocząć rozmowę z kobietą, od tego bardzo dużo zależy. W tym artykule zobaczysz przykłady jak ja to robię oraz jak zaczynać rozmowę, w najbardziej skuteczny sposób.

Tak naprawdę to jak rozpocząć rozmowę zależy od miejsca. Inaczej zagadasz do kobiety, która przechodzi sobie ulicą, inaczej w klubie, gdzie gra głośna muzyka, a jeszcze inaczej w bibliotece.

Zanim podam Ci skuteczne recepty na rozpoczęcie rozmowy z dziewczyną w różnych miejscach, to napiszę ci o najważniejszej rzeczy.

Czytaj dalej →

Gdzie zabrać dziewczynę na randkę i uniknąć nieprzyjemności?

Zastanawiasz się gdzie zabrać dziewczynę na randkę i mieć największe szanse powodzenia? Dobrze trafiłeś, ten artykuł pomoże Ci wybrać odpowiednie miejsce.

Na początku przedstawię ci 3 wykresy, te wykresy świetnie zobrazują Ci w jakich miejscach najłatwiej poderwać dziewczynę. Wykresy są 3 ponieważ, każdy wykres dotyczy innego stopnia zaawansowania w prowadzeniu rozmowy z kobietą.

W inne miejsca lepiej zabrać dziewczynę jeśli to Twoja pierwsza randka w Twoim życiu, a w jeszcze inne kiedy nie stresujesz się zbytnio i potrafisz na luzie rozmawiać z dziewczyną. Zaczniemy od określenia poziomu początkującego. Pamiętaj, że to nic złego jeśli jesteś na początkującym poziomie, każdy na nim kiedyś był, to całkowicie naturalne.

Czytaj dalej →

Jak być o 400 % bardziej atrakcyjnym nie mając świetnego wyglądu?

To nie jest artykuł o tym jak się ubrać, ani jak zrobić kaloryfer na brzuchu. Większość osób, które mają świetny wygląd ciała, drogie rzeczy, jak tylko odezwą się w grupie ludzi, tracą atrakcyjność.

Tak naprawdę to nie wygląd gra główną rolę w byciu atrakcyjnym. Pieniądze też nie grają głównych skrzypiec w byciu atrakcyjnym.

Gdyby tak było to tylko najprzystojniejsi i najbogatsi faceci mieliby atrakcyjne kobiety. Jednak tak nie jest. Wystarczy wyjść do klubu, czy pochodzić po mieście, aby zauważyć, że masa pięknych kobiet chodzi za rękę z normalnie wyglądającymi facetami. O pieniądzach, wyglądzie, stanowiskach, będzie jeszcze na końcu filmu.

Czytaj dalej →

FEMINIZM vs uwodzenie kobiet

Witam Cię serdecznie, dzisiaj poruszę kontrowersyjny temat, opowiem o feminizmie. Zanim jednak zacznę chcę żebyś wiedział, że:

– nie jestem ani po prawej, ani po lewej stronie polityki, nie znam się na gospodarce i ekonomii, więc nie traktuj tego filmu jako promowanie jakieś politycznej sekcji. Tak naprawdę nie interesuje się zbyt bardzo polityką i nie uważam siebie za osobę kompetentną w kwestii polityki, aby wygłaszać swoje zdanie, więc nie nazywaj mnie w komentarzach lewakiem lub prawakiem.

Czytaj dalej →

Jak poderwać starszą dziewczynę?


Większość facetów, którzy mają 20-kilka lat, myślą czasami o tym, że fajnie byłoby mieć starszą dziewczynę. Albo w związku, albo w luźnej relacji. Ja również jestem przed 30 i podzielę się z Tobą moimi tipami, które bardzo ułatwiają podryw starszych dziewczyn.

Czytaj dalej →

Jak poderwać koleżankę? || Strategia w 6 krokach

1. Ostrzeżenie || Jak poderwać koleżankę || Ryzyko

Jeśli masz przyjaciółkę, koleżankę, którą chcesz poderwać to wiedz o tym, że rozpoczęcie podrywania tej dziewczyny może popsuć Waszą relację. Innymi słowy, możliwe, że nie uda Ci się jej poderwać i na dodatek stracisz przyjaciółkę.

Istnieje takie ryzyko i powinieneś o nim wiedzieć. Jeśli mimo tego decydujesz się na próbę poderwania swojej koleżanki, to ten film pomoże Ci zrobić to mądrzej i skuteczniej od większość facetów.

Czytaj dalej →

Monogamia vs Poligamia – Czy powinieneś mieć wiele partnerek?


Czy zastanawiałeś się kiedyś co jest lepsze? W tym filmie postaram się poruszyć najważniejsze różnice, wady, zalety, tych dwóch typów związków.

Monogamia

Zacznijmy od monogamii- jest to typ związku, który polega na trwałym związaniu się dwóch osób. Będę w tym artykule będę pisał o poligamii i monogamii w kontekście seksualnym. Nie będę zbyt mocno skupiał się na aspektach społecznych.

Czytaj dalej →

Jak poderwać striptizerkę?

Czy zdajesz sobie sprawę jak trudno zdobyć wiedzę o striptizerkach, poznać ich życie i nauczyć się wykorzystać ją później w podrywie?

To cholernie trudne zadanie, które kosztuje ogromne ilości czasu, pieniędzy i sprytu.

Od jakiegoś czasu zastanawiałem się czy w ogóle dzielić się wiedzą na temat podrywu striptizerek, potem pomyślałem, że nie będę chował tych informacji w skarpecie tylko dla siebie, lecz wyprodukuję bardzo drogi kurs dla facetów, którzy mają takie marzenie, aby poderwać striptizerkę.

Jednak koniec końców, kilka dni temu, postanowiłem, że podzielę się tą wiedzą za darmo. Uważam, że czasami warto podzielić się ze światem wartościowymi informacjami, których nikt nie zna i zrobić to zupełnie za darmo.

Czytaj dalej →

Jak zachowuje się facet sukcesu, który śpi z ładnymi kobietami? [ 8 rzeczy ]

Jak zachowuje się facet sukcesu który śpi z ładnymi kobietami

1. Jest cierpliwy

Chcesz spać z ładnymi kobietami? To bądź cierpliwy! Droga do pięknych kobiet jest czasami bardzo wyboista, kręta i trudna.

Jest wiele rzeczy, które trzeba ogarnąć. Najpierw podejście, później ciekawa rozmowa, rozbijanie obiekcji kobiety, budowanie wartości, wzbudzanie pożądania…

Na tych wszystkich etapach często trzeba najpierw coś zepsuć, żeby czegoś się nauczyć.

Facet, który nie będzie cierpliwy, będzie miał dość i w końcu z braku laku skończy w związku, nie z taką kobietą o jakiej marzył.

Potrzeba ogromnych pokładów cierpliwości, aby stać się w czymś naprawdę dobry. Czytaj dalej →

Sukces tkwi w zmianach

sukces-tkwi-w-zmianach

Większość ludzi ma problem z wprowadzaniem do swojego życia nowych rzeczy. Większość ludzi nigdy nie zmieni swojego sposobu myślenia, przekonań, swoich nawyków.

To smutna prawda. Zmiany są trudne, ponieważ generują strach przed czymś nowym. Część osób naprawdę przeżywa tortury w nauce uwodzenia.  Ciągle widzę na mieście chłopaków, którzy poznają kobiety w ten sam sposób od lat.

Czytaj dalej →

Jak podrywać z przyjaciółką?

jak-podrywac-z-przyjaciolka

1. Znajdź odpowiednią kobietę

To nie jest łatwe zadanie, znaleźć przyjaciółkę, która będzie Ci pomagała w podrywie kobiet.

Część kobiet ma opory przed takimi działaniami. Jeśli masz przyjaciółkę w świetnej relacji kumpelskiej i na dodatek jest ona całkiem ładna, to można powiedzieć, że masz koło siebie świętego Graala uwodzenia.

Żadne narzędzie, żadna technika, nic nie jest tak mocna, jak ładna przyjaciółka u Twojego boku, która mówi o Tobie w samych superlatywach.

Niesamowite jest, to, że kiedy podchodzisz do kobiet z przyjaciółką, to masz skuteczność prawie 100%. Bardzo rzadko zdarzy się, że dostaniesz zlewkę, kiedy podchodzisz z przyjaciółką.

Kiedy podchodzisz sam, to dostajesz często zlewki już na samym starcie- to normalne. Czytaj dalej →

Jak się umówić kiedy kobieta ciągle odmawia? cz.2

kobieta-odwołuje-spotkania-cz2

Jeśli jeszcze nie przeczytałeś pierwszej części tego artykułu, to znajdziesz go tutaj:

Ja się umówić, kiedy kobieta ciągle odmawia? cz.1 – kliknij tutaj →

Siej i zbieraj plon

Dzisiaj poznasz bardzo ciekawą technikę, które zwiększa szanse na to, że umówisz się z kobietą, która ma różne obiekcje przed spotkanie z Tobą. Jest to druga część z tej serii.

Techniką tą jest zasiewanie. To znaczy, że zanim naprawdę zaproponujesz spotkanie, to po prostu tworzysz w wyobraźni kobiety wizję waszego spotkania.

Czytaj dalej →

Prawda o podrywie- nie daj się oszukać!

prawda-o-podrywie

“Oni to mają powodzenie z kobietami”

Ostatnio, po rozmowie z kursantem, wpadł mi pomysł na ten artykuł. Myślę, że wielu facetów widzi bardzo wąsko proces podrywu i nie zna prawdy o facetach, którzy szukają sobie kobiet i podrywają. Czasami słyszę od kursantów, którzy obserwują przystojnych facetów, świetnie tańczących w klubie, słowa: “oni to mają powodzenie…”.

Dzisiaj powiem Ci jak jest. To wszystko nie jest takie proste. Uwierz, jeśli facet świetnie tańczy w klubie, jeśli całuje się z kobietami w klubie, jeśli ma duże poczucie humoru, to tak naprawdę jeszcze nic nie znaczy.

Czytaj dalej →

Kuj żelazo póki gorące

uwodzenie-kuj-zelazo-poki-gorace

Powyższy powiedzenie świetnie wpasowuje się w tematykę podryw.

Gdybym miał zliczyć sytuacje z kobietami, z przeszłości, które zepsułem przed odwlekanie, odkładanie na później, wahanie, to obawiam się, że ta liczba, która wyszłaby po zsumowaniu, wpędziłaby mnie w depresję 🙂

Wahanie podczas podrywu dziewczyny

To częsty problem początkujących. Kobieta jest już trochę zainteresowana, bez problemu daje numer telefonu, jest gotowa na randkę, seks, a facet nic nie robi. Chce kolejnej randki, chce jeszcze poczekać, waha się, aż w końcu kobieta przestaje odpisywać.

Dokładnie pamiętam jedną sytuację…

Umówiłem się z ładną rudowłosą kobietą, starszą ode mnie o niecałe 10 lat. Zabrałem ją do kawiarni w której nikogo nie było, może dlatego, że w środku było ohydnie i odpychająco, byłem wtedy studentem, więc szukałem tanich miejscówek. Czytaj dalej →

Mój kursant i smsy, które zdobyły mu dziewczynę

kursant-i-smsy-ktore-zdobyły-dziewczynę

Podczas ostatniego coachingu mój kursant wziął numer od dziewczyny i bardzo się cieszył. Po powrocie do domu napisał do mnie: “Bartek, co jej napisać?”.

Po wymianie kilku wiadomości, podrzuciłem mu wiadomość, która była propozycją umówienia się na randkę. Kiedy weźmiesz numer od dziewczyny, szczególnie ważny jest etap smsowania. Bardzo wielu facetów właśnie na tym etapie traci masę kobiet.

Wracając do mojego kursanta…

Dziewczyna zgodziła się na spotkanie, ale zaproponowała inny termin niż MY podaliśmy w wiadomości. Zawsze z kursantem robię tak, że kiedy dziewczyna pisze smsa, to on wysyła mi jej wiadomości i daje swoją propozycję kolejnego smsa.

Ja czytam jego propozycje, jeśli są tam błędy omawiam je, a potem tworzę poprawną wiadomość, którą mój kursant wysyła do dziewczyny.

Dziewczyna napisała, że ten termin jej nie pasuje i podała inny, a mój kursant napisał do mnie wiadomość, która brzmiała tak: „Bartek, napisać jej, że jednak spotkamy się w moim terminie, żeby było po mojemu, czy zgodzić się na jej termin?”.

Oczywiście, w żadnym wypadku to pytanie nie jest głupie i bardzo cieszę się, że je zadał. W ogóle w podrywie nie ma głupich pytań. Wkurza mnie jak kursant nie pyta się i pisze z dziewczyną sam, po czym psuje całą sytuację i traci kobietę.

Chcę w tym artykule wyjaśnić dlaczego tok myślenia, którym szedł mój kursant jest błędny.

Czytaj dalej →

3 Sekrety skutecznego podrywu

3-sekrety-skutecznego-podrywu

1. Bądź obiektywny

Myślę, że to jedna z najtrudniejszych umiejętności w wielu dziedzinach: sprzedaży, marketingu, uwodzeniu kobiet. Nasz mózg jest skonstruowany w taki sposób, że wszystko maksymalnie upraszcza. Jeśli zwracalibyśmy uwagę na wszystko, to musielibyśmy zużywać ogromne pokłady energii. Dlatego nasze ludzkie organizmy rządzą się raczej prawem „oszczędzaj energię” aniżeli prawem „obserwuj wszystko, wszędzie i kontroluj każdą rzecz”.

Czytaj dalej →

Zwątpienie i kłody w podrywie

zwątpienie w podrywie

Dawno dawno temu nikt nie znał sztuki uwodzenia kobiet. Od zawsze było tak, że pojedyncze jednostki potrafiły podrywać wiele kobiet, ale większość nie miała żadnego wyboru.

Te pojedyncze jednostki to faceci, którzy mieli umiejętności podrywu wyuczone naturalnie.

Większość facetów nie miała pojęcia, że można nauczyć się podrywu i dzisiaj też tak jest – większość nie wierzy w uwodzenie i skuteczny podryw.

Zarówno kobiety jak i faceci nie wierzą, że trener uwodzenia, trener podrywu może nauczyć podrywać. Kobiety bardzo często nie wierzą w ogóle w techniki podrywu. Czytaj dalej →

Koksy, bójki i zaczepki podczas podrywania kobiet


Kiedyś strasznie wkurzało mnie kiedy rodzina, znajomi oraz nowo poznane kobiety mówią mi, że jestem chudy. W społeczeństwie utarło się, że jeśli facet jest chudy, to tak naprawdę nie jest prawdziwym facetem.

Jeśli jest duży, dużo je i dużo waży to jest to prawdziwy facet, który może obronić swoich bliskich i swoją kobietę przed wrogiem i złym światem.

Czytaj dalej →

Uwodzenie techniczne vs uwodzenie naturalne

uwodzenie naturalne

Jeśli śledzisz świat uwodzenia to pewnie zauważyłeś, że mnóstwo osób krzyczy dzisiaj: „wsadź sobie te wszystkie techniki głęboko gdzieś, bądź sobą i poddaj się chwili”.

Według mnie najważniejszym czynnikiem podrywu nie jest dobra zabawa, nie jest też bycie “cool”, ale bycie SKUTECZNYM. Co mi z tego, że będę się dobrze bawił i będę miał fajnych kumpli jak będę wracał do domu sam, bez super laski u boku?

Uczę się podrywu po to, żeby być skuteczny i mieć łatwość poznawania nowych kobiet. Ty też powinieneś uczyć się podrywu po to żeby osiągnąć swój cel i zrobić to najskuteczniej jak się da – być może celem jest związek, a być może własny harem.

Czytaj dalej →